Gjest Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Kan noen laste ned pdf'en på denne artikkelen og sende til meg? Sitter hjemme og skulle lest den http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0025322702006849 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Må man ikke betale for PDF'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Hvis man er på universitetsnett / har kjøpt seg tilgang så er det gratis En mer akademisk form for ... eh, netflix? Bare at du får laste ned pdf'ene, ikke bare "låne" de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Åja, tenkte jeg skulle være grei, men ikke sååå grei at jeg betaler . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 hehe, nei det var tiltenkt noen som kanskje skal på univ i morgen / har tilgang via nett hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Hadde du spurt i fjor så, har ikke tilgang noe mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Jeg kan fikse. Hvor skal den sendes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 problem solved, takk!! :flower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts