Bombini Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Hei! Spørsmål 1: Kan hunden min få knoker og beinbiter av elg som min mor har kokt (generelt grunnlag)? Spørsmål 2: Kan hun få det hvis nevnte beinbiter ble kokt sammen med løk (som jeg veit er kjempegiftig...)? Og åssen var nå dette med bein, jeg blir aldri klok. Rå, kokt eller aldri bein overhode? Fugl er no-no,men er pattedyr ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 ALDRI gi varmebehandlede ben! Ellers kan du gi alt av rå ben, så lenge det er av en slik str at hunden din faktisk spiser de opp, og ikke bare gnager og gnager uten å klare å knuse det. Løk er langt nær så giftig som folk skal ha det til, så kjøtt/fisk kokt el stekt med løk kan fint gies. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Aldri varmebehandlet, det være seg stekt eller kokt. Rått - yes yes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombini Skrevet 19. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 Tusen takk =) Da blir det litt av kjøttet, men ikke noe av beina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts