Floyd Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Er no i gang og bygge agilitybane som eg skal ha i hagen. En bakke på rundt 20*15 meter. Men så kom eg plutselig på en ting. Veit jo at det er ofte brå vendinger i agility og at det sikkert er veldig lett at gresset blir ødelagt. Noken som veit korleis eg best mulig kan ta vare på gressplenen min? Har egentli ikkje peiling på slikt. Har masse mose på plenen, det er vel ikkje akkurat bra det heller... 2 Siter
Teserere Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Bytt bane ofte så du ikke lager stier og ikke løp når det er alt for vått 1 Siter
Floyd Skrevet 16. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Ja kombinasjoner blir nok skiftet ofte ut og når det regner og er vått får me heller gå tur Men vil det vere lurt av meg og prøve og kvitte meg med mosen ? er det ikkje slik at plenen er meir slitesterk når det ikkje er mose? Siter
Nirm Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Er det ikke noe som kalles "sportsgress" som du kan så litt inn i plenen din? Den bør vel være litt mer laget for å gjøre noe annet enn å ligge på en solseng... Siter
Floyd Skrevet 16. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Sportsgress har eg aldri hørt om Men sikkert ikkje dumt. Kanskje eg skulle prøvd mosefjerner forså og så litt sportsgress Siter
Recommended Posts