Hermes Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 http://www.sciencedaily.com/releases/2013/02/130211090840.htm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Hermes, du finner alltid så flotte artikler. Tusen takk for at du deler! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Interessant Mine hunder vet definitivt at jeg ikke ser dem iallefall. Tenkte på det senest idag. Jeg gikk på badet og låste døra bak meg, og tvert hørte jeg at begge hundene hoppa ned fra sofaen og tok seg en runde inne på kjøkkenet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Ja, det har jeg sett på tv, at hunder valgte å ta godbiten som lå foran de på gulvet når mennesket som satt foran de lukket øynene. Hadde mennesket oppe øynene så de omtrent ikke på godbiten. De mente at man da kunne konkludere med at hundene hadde en form for empati siden de forstod at vi ikke kunne se, akkurat som at de ikke kan se når de lukker øynene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Pfftt...Dette visste jeg jo fra før 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts