Raya Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 Heihei Jeg hadde egentlig skrevet et langt innlegg om hunden vår men så måtte jeg lage middag og når jeg kom tilbake var det borte.. Men dette er Viktor Vi fikk Viktor fra ey omplasseringshjem i november Han er uten tvil tidenes største kosegris! Utrolig hengiven og tillitsfull. Siden vi fikk han, er han helt klart blitt vår beste venn! Viktor er en andregenerasjons blanding av border collie og labrador på 20 måneder Koser seg på jobb med meg Bilderas! 4 Siter
lucy Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 image.jpg Åh, det bildet ble jeg i skikkelig godt humør av Red; bildet kommer jo ikke opp i siteringen... Er det bildet der han "smiler" til kamera jeg tenker på, det nest siste Siter
Raya Skrevet 13. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 Jaa han er så good, og en drøm å ha med på jobb! Står og "smiler" til kundene, så han lokker mange av de inn så de kan hilse på han Siter
Castella Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 Så vakker hund! Ser skikkelig god ut Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.