Kaja Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 Av mangel på bedre overskrift. Driver å sletter masse ting (programmer, bilder, serier ol.) på dataen, men vet at det fortsatt ikke blir helt borte men venter på å bli "skrevet" over, har jeg forstått rett? Så vet jeg det finnes en del programmer som får sletta masse mikkmakk som jeg ikke får slettet som tar opp plass. I den verdenen tør jeg ikke begi meg alene, så sonenfolk, hvilket program (gratis) trenger jeg for å få ryddet opp skikkelig? Siter
soelvd Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 Så lenge du kun holder deg på valget som heter "renser" så er dette HELT trygt for dummies, sier IKT-mannen min. Good luck http://download.cnet.com/CCleaner/3000-18512_4-10315544.html Siter
ToneS Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 CCleaner som det ble linket til her er i allefall jeg veldig stor fan av, har brukt det i mange år! Siter
Recommended Posts