Ane Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Men selger en rosa Bjorkis sele i str. 1 også. Denne er mer passelig til N i front enn Non Stopen, men for lang, til at den er perfekt. Den str. skal passe til hunder på 48-52cm høy, og 18-20 kg. Jeg liker veldig godt Bjorkis selene, og har bestilt en helt lik bare mindre. Ny pris 295 + frakt og toll, selges for 200,-. http://i41.tinypic.com/wgycnt.jpg Her er den. Ser ikke så stor ut for henne her, men når det er "trekk i", så går det rosa "sidestykket" over beinet bak på siden, og hindrer ordentlige bevegelser der. Selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Tror du denne vil kunne passe en 15 kilos belgertispe? Eller må hun gjerne ha str.3? Ikke så godt kjent med Non Stop-selene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Edit; ser at den ikke finnes i mindre størrelser. Da passer den gjerne da? Hvor mye tror du det vil bli i frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Den gule passer min lille Kelpie tispe iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Tror du denne vil kunne passe en 15 kilos belgertispe? Eller må hun gjerne ha str.3? Ikke så godt kjent med Non Stop-selene... Str. 4 er den minste de har. Vet ikke hvorfor de kaller den 4, og ikke 1, menmen Jeg vil tro den kan passe, men du kan jo prøve den i en dyrebutikk, og så kjøpe av meg billigere om den passer? Så er du sikker. Det skal ikke mye til for at den passer tispen min på 14,5 kg, så det er godt mulig den passer, men ville prøvd i butikk først Ut ifra hva jeg finner ut på Posten.no vil frakt være på 90,-(levering 3-5 dager). 100,- om du vil ha den om 1-2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. August 2013 Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Regner med denne er solgt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Ikke solgt enda. Selges for 350 Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Ikke solgt enda. Selges for 350 Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Hold av den litt til meg ut dagen. Jeg må ta noen mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Jeg er temmelig sikker på at denne passer til Putle, men blir jo litt usikker når den passer til belger og kelpie, Putle er jo mye mindre, men bred. Passer den til bolebikkjer? Om du har kjøkkenvekt, kan du veie den for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Jeg kan holde av og veie Tar det etter jobb! Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Jeg er temmelig sikker på at denne passer til Putle, men blir jo litt usikker når den passer til belger og kelpie, Putle er jo mye mindre, men bred. Passer den til bolebikkjer? Om du har kjøkkenvekt, kan du veie den for meg? Selen veier 240g Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Pakker du den flatt så koster den 34,- å sende. Får du den ikke flatt nok koster den 60,- Jeg er redd den ikke passer til bullehunder, men tar sjansen. Send meg detaljer på pm, du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Om den ikke passer, så er det nok fordi den er for lang i ryggen. Penny har stl 4, og den er på grensen til å være for lang for henne. Men det er en knallbra sele, og supert pris den blir solgt for her Om nr 4 blir for stor, så kommer det stl 3 etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Hvordan kan jeg finne ut om den er for lang i ryggen? Putle er 40 cm fra nederst i nakken til halerota. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Om nr 4 blir for stor, så kommer det stl 3 etterhvert. Skal det komme en nr. 3? Vet du når? Ser kombiversjonen bare har 5 og opp. Får de 3 og 4 også? For vi kjører jo med pulk også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Hehe, skal ikke garantere noe. Men fikk et nytt bakstykke fra dem, og der sto det på skjemaet alle størrelsene, pluss "stl 3, forventes inn september 2013". Kombiselen aner jeg ikke, men tviler, den finnes vel ikke i stl 4 en gang? Hvordan kan jeg finne ut om den er for lang i ryggen? Putle er 40 cm fra nederst i nakken til halerota. Selen er 38 i ryggen målt fra nakken/halsåpningen (krunglete forklart), og til der den svarte stroppen begynner. Penny er 50 i ryggen, bilder av henne med den på. Hunden din har jo helt annen fasong enn Penny, så det kan jo være det går likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Åh. Jeg vil ikke gjøre et bomkjøp. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Kan dessverre ikke hjelpe. Den er ok i lengden for N som er 50 i rygg, men hun er jo også bygget mye spinklere. Du har ikke mulighet for å prøvd i dyrebutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Kan dessverre ikke hjelpe. Den er ok i lengden for N som er 50 i rygg, men hun er jo også bygget mye spinklere. Du har ikke mulighet for å prøvd i dyrebutikk? Nei, egentlig ikke. Eller, jeg kan høre med mannen om han kan stikke innom med henne på mandag, men jeg forventer ikke at du holder den av til da. Ok, jeg lager en tråd. Jeg så bilde av en hannstaff med en på, en rød en. Men noen av de staffene er jo gigantiske. http://staffen-otto.blogspot.no/2011/10/nonstop-free-motion-sele.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Ok, jeg avventer til mandag og ser om jeg får prøvd en på henne. Bare selg om du får muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Nei, egentlig ikke. Eller, jeg kan høre med mannen om han kan stikke innom med henne på mandag, men jeg forventer ikke at du holder den av til da. Ok, jeg lager en tråd. Jeg så bilde av en hannstaff med en på, en rød en. Men noen av de staffene er jo gigantiske. http://staffen-otto.blogspot.no/2011/10/nonstop-free-motion-sele.html Otto er ikke stor, sånn ca 41 cm høy og 16-17 kg Eller stor er han jo, siden han er på grensen til standarden, men han er ikke brei eller tjukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Otto er ikke stor, sånn ca 41 cm høy og 16-17 kg Eller stor er han jo, siden han er på grensen til standarden, men han er ikke brei eller tjukk Han er endel større enn Putle da. 6 cm og 2-3 kilo ekstra. Så bruker han også en størrelse større enn den som selges her. Får få henne til dyrebutikk på mandag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Vegas er kelpie og jeg synes størrelse 5 satt fint på han detver ørlite rom siden han nok skal legge seg ut bittelitt mer. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. September 2013 Rapporter Share Skrevet 7. September 2013 Issi har brukt den minste (gul) og Amiga brukte rød. Doffen passet i rød før han la seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Forsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts