Maria Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Jeg kan fredag før 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaK Skrevet 14. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Skal vi møtes i morgen kl 10 ved....(et fint sted som hundene kan løpe litt løst)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Jeg hadde helt glemt dette jeg, og har kollokvie i morgen fra klokka 10.. Sorry, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet.. :/ Jeg er virkelig med en annen gang altså! MariaK: Jeg tror jeg kjørte forbi deg nedenfor Sørhellinga for et par dager siden. Var en jente med en lite, svart puddelbaby ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Har ledig tid neste uke vi altså, så er gjerne med til uken også. Ellers kan jeg godt møte i morgen klokken 10 på jordet ved pentagon f.eks. Men kanskje gøy med fler? Up to you! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaK Skrevet 14. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Jeg hadde helt glemt dette jeg, og har kollokvie i morgen fra klokka 10.. Sorry, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet.. :/Jeg er virkelig med en annen gang altså!MariaK: Jeg tror jeg kjørte forbi deg nedenfor Sørhellinga for et par dager siden. Var en jente med en lite, svart puddelbaby ihvertfall Det kan godt være det var meg, ja. Vanskelig å finne en tid det passer for alle da hva med kl 9 i morgen? evt. tar vi det til neste uke eller i helga søndag har jeg ihvertfall tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Jeg kan søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Jeg er borte denne helgen (haha!). Kjør på og avtal noe dere, så blir jeg med neste gang. Jeg synes det er flott å sove lenge på fredagene og jeg, så jeg gjør gjerne det og. Neste uke er vi her nok på søndagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaK Skrevet 14. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 hehe da kan vi prøve oss på søndag kl 12? ved jordet ved pentagon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 hehe da kan vi prøve oss på søndag kl 12? ved jordet ved pentagon? Jeg er som sagt bortreist på søndag, men kan være mes neste helg eller uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 hehe da kan vi prøve oss på søndag kl 12? ved jordet ved pentagon? Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaK Skrevet 16. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Jeg er som sagt bortreist på søndag, men kan være mes neste helg eller uke.åja, fikk ikke med meg det. mandag etter skolen? kl 17 ved pentagon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Sorry, mandager er jeg på skolen fra 8-20... Jeg har tid på torsdager stort sett, egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaK Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Torsdager jobber jeg fra 15-18 men kan før eller etter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaK Skrevet 19. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 Okei, ble litt mye frem og tilbake her:P Blir nok vanskelig å få med alle, så kan jo ha flere treff. Men jeg tar meg en tur til GG-hallen (utenfor) på fredag sånn i 13-tiden, og hvis noen har lyst å hilse på da så er det bare å komme de som kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 Jeg stemmer for å treffes en søndag jeg Så deg og valpen ved Pentagon en dag tror jeg. Stalker!! Hehe. På torsdag har jeg "fri", så da er det og bare å rope ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts