Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Åh, jeg prøvde jo BOT-dekken på Geo da jeg var i Sverige, men jeg husker ikke hvilken av størrelsene jeg fant ut at passet. Tror kanskje det var 49. Eller 52. Det passer fint til Talli og Blaze? Pluss, de utstillingslinene var temmelig fine. Hm... De ligger godt ned på lårene på jentene. Det er bare til å måle ryggen hans egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 *bump* Fortsatt ble BOT dekkenet for salg. Skal til Bø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Oooh, kanskje det BOT dekkenet kunne passet til Java...? Hun begynner jo å bli en voksen dame, så noe sånt hadde ikke vært så dumt! Hun har jo overtatt et bilbur etter jentene dine før, så de er jo ganske like i strl... Jeg må tenke bittelitt på det, men er interessert altså Skal ikke på Bø da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Oooh, kanskje det BOT dekkenet kunne passet til Java...? Hun begynner jo å bli en voksen dame, så noe sånt hadde ikke vært så dumt! Hun har jo overtatt et bilbur etter jentene dine før, så de er jo ganske like i strl... Jeg må tenke bittelitt på det, men er interessert altså Skal ikke på Bø da. Bare tenkt på det, foreløpig har jeg ikke hørt noen andre. Jeg kan selvsagt også sende det til deg. Mål ryggen på dyret ditt, så kan jeg sammenligne med mine om du skulle ønske det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Da er Agria mappen solgt, men har fortsatt sparkebuksen og BOT nettingdekkenet igjen (+ litt andre småting) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 At ikke jeg så at BOT dekkenet ikke var solgt før Bø Tror du det passer Anya? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 At ikke jeg så at BOT dekkenet ikke var solgt før Bø Tror du det passer Anya? De er vel bort i mot helt samme str vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Sjekket akkurat hva du skrev ang str., og at det var 49? Jeg har nemlig ett fra før som er litt snuppete bak på låra og det er str 48-50, så da er det samme str sannsynligvis... det var dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Det er ikke samme str som vanlig BOT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Nei, det er nettingdekken jeg har, og det står 48-50 inni dekkenet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Nei, det er nettingdekken jeg har, og det står 48-50 inni dekkenet... Skal sjekke hva som står når jeg kommer hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Nei, det er nettingdekken jeg har, og det står 48-50 inni dekkenet... Det er sannsynligvis den gamle modellen du har da? Det er veldig stor forskjell på de gamle og de nye modellene De nye er litt større etter min erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Det er sannsynligvis den gamle modellen du har da? Det er veldig stor forskjell på de gamle og de nye modellene De nye er litt større etter min erfaring. sannsynligvis, er kjøpt for ca 4 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Hurtta hurtta hurtta!!! Ikke Huttra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Hurtta hurtta hurtta!!! Ikke Huttra! Helt alvorlig? Måtte du skrive i tråden bare for å kommentere det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts