Gå til innhold
Hundesonen.no

Chihuahua valp


linni&bella
 Share

Recommended Posts

Hei.

I går var jeg og hentet min lille Bella. Men lurer på noen få ting, og håper noen andre med samme rase kan hjelpe meg :)

Hun sliter veldig med og gjøre ifra seg ute. Når vi er ute vil hun bare sitte imellom fotene mine, og småynker seg litt. Vi er gjerne ute mellom 10 - 15min om gangen, og ofte men alikevel gjør hun ikke noe. Men med engang vi kommer inn er hun rask på avtrekker'n om man kan si det på den måten.

Noen som har noen tips/råd til meg?

// Linni & lille Bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la henne sitte ute.. Tusle litt sakte rundt og me en gang hun tisser ute, er det rett inn igjen..

Sent from my GT-I9100

Jeg prøver å gå litt rundt, men hun virker veldig redd. Jeg bor midt i sentrum, så er endel støy her og hun er jo fra landet og ikke vant til dette. Men takk for råd :) Skal prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke en bakgård eller noe du kan gå inn i da..? Hun vil nok bli vant me det.. Men det lønner seg å late som ingenting istedenfor å trøste henne fordi hun er redd ;)

Sent from my GT-I9100

Joda, har en bakgård. Er dit jeg har gått så langt. Er roligere der enn ute på gaten. :) Satser på at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...