Paranomia Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 Hurttaselen er rosa, og ser slik ut : Ønsker 200 kr for det, da det er så og si som nytt. Allværsdekken, 60 cm langt, men begynner å bli for lite. Ønsker 70 kr for det. Kan sendes eller hentes i Tønsberg eller Sandefjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 Jeg håper ikke du synes jeg spør dumt, men Hurtaselen, når du skriver 90 cm, er det målet rundt skuldrene og buken? Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Jeg håper ikke du synes jeg spør dumt, men Hurtaselen, når du skriver 90 cm, er det målet rundt skuldrene og buken? Sent from my iPad using Tapatalk HD ¨http://www.divinedog.se/pub_docs/files/HurttaOutdoors_storleksguide_2012_SE_LOW.pdf sjekk ut siden her med størrelsetabell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Tusen takk for link:-) Jeg kan ikke forstå annet enn at det er brystomkretsen som skal måles når det kommer til sele? Jeg har en Trixie sele som jeg synes er OK, men den har en tendens til å skli litt over på sidene, og det får jeg egentlig litt flass av. Derfor tenkte jeg at kanskje Hurrta sin lå bedre. Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Argh, jeg har akkurat bestilt en 100cm sånn hurttasele (i rosa). Prøvde 90, men da gnog den bak albuene, 110 ble nesten midt på ryggen Synd det ikke var 100cm, så skulle jeg slått til! Målet går på lengda "fra albu til albu" på ett vis". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 4. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Du får krympe hunden din litt, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Jeg målte Mira nå og hun er 88 cm. Men jeg tror jeg prøver en sele i butikken for å se hvordan den ligger på henne først. Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 5. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Jepp, best det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts