Gå til innhold
Hundesonen.no

Kronerulling...


BareLinn
 Share

Recommended Posts

Hei.

Er det noen som vet hvordan dette fungerer?

Jeg har snakket med en person, som jeg gjerne vil gjøre noe for å hjelpe,og tenkte å starte en kronerulling?

Men hvordan er reglene i forholdene til dette?

Setter pris på all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg vet at jeg mest sannsynlig ikke er den eneste som har fått med meg historien til familiefaren fra Bergen,som har stått frem om det å være fattig i Norge!

Jeg har selv snakket med vedkommende privat,og historien er hjerteskjærende mtp.de to små barna!

Han har selv skrevet sin historie på denne siden:

www.pappatil02.wordpress.com

Jeg vil oppfordre til folk som har en 10er extra,til å hjelpe denne familien!

Det er mange familier der ute, i akkurat samme situasjon, men jeg er av den oppfatningen av at hvis man kan hjelpe EN person/familie, så er det hjelp, det og.

Kontonr er farens direkte kontonr,så pengene går direkte til familien!

Jeg vil bare gjøre en liten innsats,for en mann jeg har fått inntrykk av at kun vil det beste for sin familie,og ikke minst, sine barn!

Så hiv dere rundt, om det er 1kr, 5kr eller 50kr, så VET jeg det vil hjelpe denne familien, mye!

Det kan være snakk om morgendagens lunsj for vesla i barnehagen, og guttens niste på skolen!

Jeg er ikke ute etter frekke kommentarer, eller på noen som helst måte å bli fremstilt som tigger! Jeg får ingen goder utav dette, KUN en god samvittighet for å ha prøvd å hjelpe noen,jeg oppriktig mener, fortjener en innsats!

Kontonr er; 9522.05.40392

Hvis noen har noen spm,kan jeg svare så godt jeg kan,men det blir ikke svart på noe, i denne tråden av hensyn til familien! Da må det gjøres privat i innboks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...