bizkitt Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 Hei. Jeg er i 30-årene, med en 9 år gammel katt og en 11 uker gammel Flat Coated Retriever. Var stadig innom Hundesonen da jeg forberedte meg på at valpen skulle komme hjem. Synes dette er et bra forum. Takk for interessante tråder og god informasjon. Tenker jeg blir fast leser, men håper også delta mer aktivt etterhvert. Vi tastes. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 Hei. Jeg er i 30-årene, med en 9 år gammel katt og en 11 uker gammel Flat Coated Retriever. Var stadig innom Hundesonen da jeg forberedte meg på at valpen skulle komme hjem. Synes dette er et bra forum. Takk for interessante tråder og god informasjon. Tenker jeg blir fast leser, men håper også delta mer aktivt etterhvert. Vi tastes. Velkommen! Presenter gjerne den firbente i "min hund" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 Velkommen hit! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Velkommen! Sleng ut bilder av begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts