Anjalef Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Jeg fikk Robin i bursdagsgave av mine foreldre for snart 5 år siden. Han er en kongepuddel, han elsker snø! Han er det beste som har hendt men jeg kan ikke ha han her jeg bor, siden min samboer har en ilder. Og ildern Pelle er redd Robin, har prøvd å få de til å bli venner men det går ikke. Robin er sterk, og liker ikke at andre er ute og går på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 du må bare legge inn bilder av hunden din, har stor puddel selv så det er hele tiden artig å se på andre bilder av samme rase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Du har sikkert en fin hund, og alle har de ulik personlighet. Så koselig å få han i bursdagsgave da! Var det ventet eller kom det litt "ut av det blå"? Kunne du lagt inn noen bilder så vi kunne sett hunden din kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Ja vi er veldig glade i bilder her så det er bare å legge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Legg inn bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuba Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Høres ut som en flott hund. Fikk selv hunden min dagen før bursdagen (tilfeldig at det ble den dagen), verdens beste bursdagspresang! Legg ut bilder av krølldotten, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anjalef Skrevet 1. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2006 Det kommer bilde etter hvert, har en pc som krangler med meg nå... Men bilde kommer etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar