JulieOgBertene Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Selger en grønn hurtta outdoors microfleece dress. Selges for 500 kr. Den er prøvd en gang og selges pga for liten størrelse., den er står 50. Jeg kan levere den i Ås, ski eller Oslo s http://www.divinedog.se/hurtta-outdoors-microfleece-gron-p-570-c-211.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Jeg vil gjerne måle hunden min etterpå, da han bruker 50 i de andre dekkene.okay? Hmm...står at aussie trenger 55 på websidene, så da blir den vel litt snau. For han har 50 i dekken og det er neeesten litt snaut over rumpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Tåler disse mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Jeg vil gjerne måle hunden min etterpå, da han bruker 50 i de andre dekkene.okay? Hmm...står at aussie trenger 55 på websidene, så da blir den vel litt snau. For han har 50 i dekken og det er neeesten litt snaut over rumpa. Jeg har en stor aussie tispe som den var tenkt til. Og den ble litt for kort til henne :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Tåler disse mye? Det er ikke tynn fleece den er laget av, men hvor mye den tåler vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Kan jeg komme å prøve? Bor i Ås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Kan jeg komme å prøve? Bor i Ås Jepp. når kan du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts