Gå til innhold
Hundesonen.no

Overføre bilder fra kamera til PC

Recommended Posts

Skrevet

Okei, jeg er helt dust på alt som har med PC og elektronikk å gjøre, så her er det bare å gi meg alt med teskje.. :icon_redface:

Jeg har nettopp fått nytt kamera, og skulle overføre bilder til pc'en. Jeg har overført bilder fra samme type kamera tidligere. Jeg har dropbox, og bildene skal automatisk lastes opp i dropbox. MEN; nå får jeg beskjed om at dropbox er utdatert, og jeg må re-installere det for å kunne overføre bilder. Jeg re-installerer dropbox jeg, men ingenting skjer, får bare på nytt beskjed om å installere dropbox når jeg prøver å laste opp bilder på nytt. Siden jeg har valgt at bilder automatisk skal lastet opp i dropbox, så får jeg ikke opp noen alternativer til å laste opp bildene... Hvordan kan jeg laste opp bildene uten å bruke dropbox... Evt hvordan kan jeg få dropbox til å fungere.. :icon_confused:

Guest Kåre Lise
Skrevet
Hvordan kan jeg laste opp bildene uten å bruke dropbox... Evt hvordan kan jeg få dropbox til å fungere.. :icon_confused:

Dropbox har jeg ikke brukt men du skal da enkelt kunne laste de opp på PC rett fra kamera disk som kommer opp i exploreren din. sammen med C: - D: osv.. ?

Skrevet

Jeg sa jeg er helt blÅnd på dette her sant.. Nå når jeg lette litt, så fant jeg jo en disk som var kamera da.. :whistle:

Om du noen gang er i Bergen Snusken, så skal jeg spandere en kald en på deg! Trenger ikke vaere Hansa en gang :flowers: