Bellare Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Ca. når kan ein starte overgangen frå kvalpefôr til voksenfôr? Både leser og hører så mykje forskjellig at eg blir heilt ør. Hadde vert greit å fått dei over på samme typen fôr til slutt, så eg slepp å kjøpe to forskjellige fôr merker Yngstemann er 4 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Vi har skiftet når hunden har sluttet å vokse veldig. De vokser jo litt en stund til, men den voldsomme veksten, liksom. På Fanta var det rundt 10-12 mnd tror jeg, med Monti var det et drøyt år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
presa Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 ca 1 år anbefaler de vel. men er vel veldig inviduelt fra rase til rase! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 OT: Æææh, har du fått deg Etnahund? En av mine drømmeraser, har du egen tråd ang. han/hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 OT: Æææh, har du fått deg Etnahund? En av mine drømmeraser, har du egen tråd ang. han/hun? Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Nå kjenner jeg ikke din rase og hva du fòrer med, men de fleste fòrtyper jeg kjenner har info om dette på enten pakken og/eller hjemmesiden deres. Et eksempel: http://orijen.ca/products/puppy_large/feeding Du kan også spør de som du kjøper det av, de bør kunne rådgi deg på det viss de er noenlunde oppegående;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 For å svare på det du faktisk spurte om: Når hunden er ferdig utvokst, rett og slett. Noe som er veldig individuelt fra rase til rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts