Gå til innhold
Hundesonen.no

Kooikerhunden Freja


SaraSL
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Da var vi hjemme etter 3 lange uker på tur i Danmark.

første uken på Danacup gikk dessverre utrolig dårlig. tapte alle kampene og bla utslått på straffekonk.

Vi fikk også beskjed om at noen unger trolig hadde åpnet buret til kaninen vår for å kose

og den klarte å rømme. Broren min skulle ta inn kaninen for natten også sa han at buret/taket var blitt åpnet :(

Moren min ringte flere naboer og de fant den :D så heldigvis gikk det bra. den kom seg hjem selv. den satt på terrassen å venta på at broren min skulle komme hjem fra jobb <3 flinke gutten min :wub:

IMG_3635_zpscryjqx6b.jpg

Uke 2 startet med utstillig med Dansk kooikerklubb. det var 15 kooikere påmeldt på den føste

og 14 kooikere på den andre. Freja hadde dagen og ble Beste tispe med Cart og klubbCert. derme var hun dansk champion og tilslutt Bim. på den andre utstillingen ble hun 2 beste tispe med Klubbcert.

så nå trenger hun bare ett klubbcert til for å bli klubb-champion. resten av uken var vi i sommerhus.

den siste uke koste vi oss på flekkefjord hvor freja har blitt veldig flink på å ikke vokte hele tiden :)

IMG_3454_zpslwqaff3o.jpg

IMG_3618_zpsadl9prie.jpg

IMG_3646_zps6fmbnkzi.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...