SaraSL Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Skrevet 4. Januar 2013 vis bilder av din hund som valp Det siste bilde er hun nå 1
Alzenas Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Skrevet 4. Januar 2013 Her er mine 4 skapelser som små hjertegull 1
13de Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Skrevet 5. Januar 2013 Her er mine 4 skapelser som små hjertegull Den hvite Whippeten din er bare helt spesiell! Er det en snøprinsesse eller prins? Helt magisk i alle fall Har dessverre ikke så mange bilder, jeg tenker alt for sjelden på å ta bilder egentlig, men et par her når hun er ca 10 uker, tipper jeg. 1
Alzenas Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Skrevet 5. Januar 2013 Den hvite Whippeten din er bare helt spesiell! Er det en snøprinsesse eller prins? Helt magisk i alle fall Tusen takk, så koselig å høre Det er nok ei snøprinsesse, på 7 måneder nå. Var vel 5 uker på det første bildet, og 5-6 mnd på nr 2. Hun har WOW-faktor som det holder kan vi si :twitch:
Kaja Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Skrevet 5. Januar 2013 Vi har allerede en ganske lang tråd, fortsett heller i den så får vi samlet alle de søte valpebildene på ett sted! http://hundesonen.no/forum/topic/65146-bilder-av-din-hund-som-valp/ Moderator Kaja
Recommended Posts