Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Nei, jeg vil ha kjøpmannen på den ene for å handle billigere, og comp/trener på den andre slik at hundene mine gjør det litt bedre enn breeder, vet og kjøpmann. Derfor to kontoer ;)

Dere burde jo bare ha flest mulig hunder på samme konto, ikke drive med to kontoer :P

Ellers ser jeg at 9 av top10 dogoer er mine, sadly ingen jeg har avlet selv... Men de kommer, bare vent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Nei, jeg vil ha kjøpmannen på den ene for å handle billigere, og comp/trener på den andre slik at hundene mine gjør det litt bedre enn breeder, vet og kjøpmann. Derfor to kontoer ;)

Ellers ser jeg at 9 av top10 dogoer er mine, sadly ingen jeg har avlet selv... Men de kommer, bare vent ;)

Ja men du er vel på level 20 nå uansett? :D

Jeg får 5% avslag i butikken nå, valgte det siste poenget på competitor ^^

Du skviser meg jo snart ut av listen jo :( Min beste er nr 14 der (eget oppdrett).

Min beste dalmatiner er på 12.plass (egenoppdrettet), og det er jeg dritfornøyd med altså, for det er så innmari mange av dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høhø.. Sjekka topp 20-listene for belgere nå, på groenendael har jeg 3 inne, 2 av de er egenoppdrettede. På terv har jeg 12 av 20, 8 av de er egenoppdrettede. På malleballene er bare 2 av de 20 mine, og bare en av de to er egenoppdrettet, men konkurransen på mallene er litt høyere enn på de andre variantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men du er vel på level 20 nå uansett? :D

Jeg får 5% avslag i butikken nå, valgte det siste poenget på competitor ^^

Du skviser meg jo snart ut av listen jo :( Min beste er nr 14 der (eget oppdrett).

Min beste dalmatiner er på 12.plass (egenoppdrettet), og det er jeg dritfornøyd med altså, for det er så innmari mange av dem :D

Edit: jeg skviser deg fordi jeg kjøpte/avlet på stats før HH vettu ;)

Bare comp/trainer kontoen, kjøpmannskontoen har noen dager igjen. Fameshoppen er ikke så viktig, den inneholder skuffende lite synes jeg, men kjøpmann er greitt å være med så mye mat og halsbånd/lenker det går på rundt 150 hunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: jeg skviser deg fordi jeg kjøpte/avlet på stats før HH vettu ;)

Bare comp/trainer kontoen, kjøpmannskontoen har noen dager igjen. Fameshoppen er ikke så viktig, den inneholder skuffende lite synes jeg, men kjøpmann er greitt å være med så mye mat og halsbånd/lenker det går på rundt 150 hunder :P

Ja fameshoppen er oppskrytt... greit med durable combs da, men ellers næh-...

Jeg har vært lur og har tenkt på statsene allererede på gordon setterne, så der skal jeg iallefall rule etterhvert! 3.gen ligger på rundt 2-3 stamina og 12HH nå, så det går fremover :D De har ***** lav multiplier, men gidder ikke bruke ett år på noen få generasjoner altså :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :D :D egenoppdrettet og greier ^^ han kommer til å bli den første egenoppdrettede hunden som bikker level 50, og vel så det tror jeg :D

Nr. 2 og 3 er også mine.

04/14/13 02:14am: Congratulations! WCR Gan's Celestial Toymaker [18HH lala 4str] won Best of Breed! You are officially the best Saluki trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooopsie.. Jeg parra mor og sønn, og jaggu fikk jeg akkurat det jeg ønska meg (4agi), med fargebonus på toppen av det hele :P Jeg tror jammen meg at jeg skal parre tispa en tredje gang på 100 årdagen også, da har vel en ubeslekta hanne blitt "gammel nok" tenker jeg..

Sånn går de når det er elendig turvær og man vaska alt man kunne igår...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooopsie.. Jeg parra mor og sønn, og jaggu fikk jeg akkurat det jeg ønska meg (4agi), med fargebonus på toppen av det hele :P Jeg tror jammen meg at jeg skal parre tispa en tredje gang på 100 årdagen også, da har vel en ubeslekta hanne blitt "gammel nok" tenker jeg..

Sånn går de når det er elendig turvær og man vaska alt man kunne igår...

Jeg parrer døtre med fedrene sine og søsken med søsken, har ikke oversikt i det hele tatt :lol: (på gordon setterne altså.)

Her regner det, jeg kjeder meg, kunne vasket huset, men ender opp på furry paws...

Hva er sonenfolkets beste hund på FP? Sånn genetisk og multiplier-vis

Min(e) er foreløpig et 24HH lala 4cha 1.191x søskenpar. Ikke eget oppdrett dessverre. Gan's Doctor Who

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 19
712 UXP for Next Level
Dvs jeg blir level 20 på mudikontoen min på tirsdag... Så sant ikke mange levler i natt. :P
Min beste egenavla er 24HH lala og 1.177x. Er en schäferhund, som dessverre har 2 x agi stats, så jeg må prioritere å få inn hunder med riktige stats nå... Jeg har endt opp med litt for mye agistats på schäferne, og jeg vil ha int og/eller stm på de, for at de skal konkurrere i schützhund og spor. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvparten av hundene på topp20 terver, er mine :ahappy: 6 av de skal pares iløpet av uka som kommer, de er 92 dager eller mer :P

Hvis man sender en avlsforespørsel, hvor lang tid har man på seg fra man får ja til man må pare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvparten av hundene på topp20 terver, er mine :ahappy: 6 av de skal pares iløpet av uka som kommer, de er 92 dager eller mer :P

Hvis man sender en avlsforespørsel, hvor lang tid har man på seg fra man får ja til man må pare?

Man har en uke på seg, såsant partner ikke låses eller blir for gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke han skal det? Nirm? :P

Og man kan pare til og med dag 100? Greit å vite det og, det seineste jeg har para ei tispe på til nå, er dag 98 tror jeg :)

Han skal ikke låses enda nei. :P Men jeg regner med å låse han på dag 98. Så jeg har han på noen kull framover om jeg trenger. Han er 89 dager idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ikke låses enda nei. :P Men jeg regner med å låse han på dag 98. Så jeg har han på noen kull framover om jeg trenger. Han er 89 dager idag. :)

Jeg rekker det, de tispene jeg tenkte å bruke han på er 95 og 96 dager i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...