Nirm Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Achivements: 62 x BOB Mudi - Ace (9) - Ajka (21) - Jánossomorja (12) - Komló (4) - Little League (2) - Spring (4) - Túrkeve (4) - Újkígyós (7) Best of Breed - German Shepherd: - Azeroth I (1)2 x 1st Herding Iowa (2)1 x 1st Obedience Rem-Rems Eryx x Rem-Rems Reptile (1)3 x 1st Schützhund Rem-Rems Krüger x Rem-Rems Nor'wester (1) Rem-Rems Slytherin x Octavia at Rem-Rem (2)12 x 1st Show Vipers Kiss x Rem-Rems Ludo (12) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Soniser er rå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Nå ble det penger i kassa New! ~DPM~ Has isabella merle GD (#173) has purchased ChSh Gan's Blue with Silver Points and Mask [24HH] Bb dd from you for $399,000. 02:46pm New! ~DPM~ Has isabella merle GD (#173) has purchased NHT Gan's We Real Cool [2int] 1.167x from you for $200,000. 02:45pm New! ~DPM~ Has isabella merle GD (#173) has purchased GCSc Gan's West Country Girl [18HH] strstr intstr from you for $120,000. 02:45pm New! ~DPM~ Has isabella merle GD (#173) has purchased NCHT Gan's Lyre of Orpheus [20.0 1int] from you for $130,000. 02:45pm New! ~DPM~ Has isabella merle GD (#173) has purchased NCHT Gan's Gan's Abattoir Blues from you for $150,000. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Litt mas igjen: Hvitt slår ihjel alle andre farger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Litt mas igjen: Hvitt slår ihjel alle andre farger? Japp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Japp. Men du: Har to black/white piebald tisper,en med fawn og en med tan tegninger. Parre med black n tan eller brindle red for gøye farger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Men du: Har to black/white piebald tisper,en med fawn og en med tan tegninger. Parre med black n tan eller brindle red for gøye farger? Kan du kopiere inn genkodene her? Er på jobb, så orker ikke rote inne på FP... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Tispe 1 : kk Ee BB DD slsl atat spsw mm rr tt CC gg uu Lla spdspd stmspd Tispe 2 : kk Ee BB DD slsl atat spsw mm rr tt CC gg Uu lala spdspd spdspd Alternative hanner: 1 : kk EE BB Dd slsl atat Ssi mm rr tt cchcw gg uu lala stmspd spdspd 2: Kbrk EE Bb DD slsl AyAy sisw mm rr tt Ccw gg UU Lla stmspd stmspd Tusen takk,veldig snilt av deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Jeg ville ikke tenkt så mye på fargene her jeg, men valgt hannen med mest spd (hvis det er den statsen du vil ha da). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Jeg ville ikke tenkt så mye på fargene her jeg, men valgt hannen med mest spd (hvis det er den statsen du vil ha da). Nesh,det driter jeg i Og uansett havner kullet over 300 i kvalitet så jeg vil bare ha gøye farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 ok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Du får ikke så mange kjempespennende farger ut av de. Men er jo noen bærere der å ta vare på videre. Så egentlig ville jeg ha parret 1 x 1 og 2x2 der pga kullgenene, for å få vekk L om mulig. Og tatt vare på de som har bærere på andre gener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Du får ikke så mange kjempespennende farger ut av de. Men er jo noen bærere der å ta vare på videre. Så egentlig ville jeg ha parret 1 x 1 og 2x2 der pga kullgenene, for å få vekk L om mulig. Og tatt vare på de som har bærere på andre gener. Takker og bukker Da gjør jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 05/27/13 02:01am: Congratulations! WCT MYV No More Sorrow won Best of Breed! You are officially the best Belgian Tervuren trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Har hatt de beste 8 - 10 borzoiene den siste uka,men nå har jeg ryddet skikkelig og pensjonert alle over 90 dager,så nå blir det en stund til neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Hvor kan man se hvordan det har gått på konkurranser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Hvor kan man se hvordan det har gått på konkurranser? Under fanen "Career" på hundenes side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Under fanen "Career" på hundenes side. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 $&^^%&@^ Jeg glemte å melde de beste hundene mine på konkurranser i går kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jeg fikk BOB Jamthund idag, på level 31 Ikke mange som konkurrerer med den rasen altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 BIR mudi i dag og. Overraskelse liksom. Men nå er flere av de 98 dager gamle, og jeg gleder meg litt til å pensjonere de, for flere av de skal inn i Hall of Fame. Målet mitt er liksom å rule den lista også. Nå har jeg bare 2 av 20 der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 oi. Det finnes hall of fame også Lærer noe nytt hver dag . Har 5 borzoier der visst. Egenavlet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Slettet,fant ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Trodde jeg hadde oversikt på sølv farge jeg, men nei kk EmEm BB Dd slsl Aya SS mm rr tt cwcw gg uu lala stmagi stmstm HH HH Hh HH HH HH Hh HH HH Hh HH HH HH HH HH HH HH HH Hh HH HH HH Hh HH Den hunden er Silver with Black Sable and Mask Imens denne kk EmEm Bb dd slsl asaasa SS mm rr tt Ccch gg uu Lla spdagi intagi Hh Hh HH Hh HH HH HH HH Hh HH HH Hh Hh HH Hh Hh HH HH Hh HH HH Hh HH HH er Red with Blue Saddle and Mask Trodde slsl måtte være SLSL for å være sølv, men det er kanskje ikke der det ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Den øverste er cwcw, det gir sølv. den nederste er Ccch, og stor C gir rød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts