Monikawt Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 Ler av solbrillene, spesielt på whipsene SÅ kule! kjempefine bilder, og jeg er litt misunnelig på de turene dine altså! Jeg vil også gjøre sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Benjamin er tilbake i gjengen igjen. Sånn ellers så skjer det vanlige her; turer men har planer om noen ag stevner og lc prøver fremover, samtidig som vi har kjøpt oss hus, så blir mye opppussing og flytting snart å Fine gjengen min på påsketur Tundra har det gøy med å leke med en italiener valp 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 15. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2016 Skjer ikke så mye annet om dagen enn agilitytreninger, sykkelturer og pakking til å flytte om ca 1uke. Men skal på skitur i helga da, så kommer vi oss litt ut hvertfall Viktig å satse tidlig! Teite dyret driver å flytter et og et bein, sånn etter godtbiten, så oppstillingsbildet ble så som så også en liten film fra ene sykkelturen med noen venniner 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 15. April 2016 Rapporter Share Skrevet 15. April 2016 De whipsene får så morsomt uttrykk siden brillene heller nedover. Ser skrullete ut hele gjengen Herlig video den siste, så ut som en trivelig tur Også må jeg si at jeg humret litt av Kiwi som hoppet over gjerdet hun er skjønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 24. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 Whippsene var på lure coursingprøve i helga Anastasia endte på en 4plass (lå på 1 etter runde nr 1) med 89,5 poeng i første omgang og 91 i andre omgang Kiwi endte på 16plass med 84 poeng i første omgang og 86 poeng i andre omgang. Benjamin endte på en 6plass med 80,5 poeng i første omgang og 89 i andre omgang så ganske fornøyd med rekene sånn sett Min beste vennine Cilje tok noen bilder av dem Kiwi i blått Anastasia i rødt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 6. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2016 Tur, agility osv er som vanlig i fokus, vi er kjedelige sånn Går litt for fort på vippa Viktig å være nøye på feltene 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 6. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2016 Tundra har fått låne en kløv inntil jeg har bestemt meg for om ho vil legge seg såpass ut atter hvem størrelse jeg skal gå for av togo sin Gjengen min <3 Kiwi på NKK Drammen endte med 17plass av 54stk, så litt stolt, men mest stolt over atter det er hennes første uten disk! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts