Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Når jeg går inn på en tråd og skriver "unread" bak linken, så kommer jeg ikke lenger til det siste innlegget jeg leste Siter
Anette Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Når jeg går inn på en tråd og skriver "unread" bak linken, så kommer jeg ikke lenger til det siste innlegget jeg leste hvorfor gjør du det slik og ikek bare går til unread fra nytt innhold ol? :S Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Men jeg kommer ikke dit jeg leste sist.. Er det meningen det skal gå derfra? Hvordan gjør jeg det isåfall? Siter
Anette Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 I nytt innhold så trykker du på stjernen/prikken til venstre for emnet. prøv det den knappen heter gå til første uleste post. Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Da lærte jeg noe nytt i dag Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Haha, hvordan kan man ikke vite om den? Haha Søt du Siter
KarpeSkrotum Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Du kan jo bare ta /?view=getnewpost på enden hvis du vil gjøre det på den tungvinte måten Siter
Recommended Posts