Beautina Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Nå for bare ca 30 min siden løp det en hund utenfor i hagen. Jeg ringte Falck med en gang og de sendte meg over til politiet, men ingen har meldt hun savnet. Hvis ikke eieren kontakter meg, så kommer falck inenn en time og henter hun. Har hunden hjemme hos meg nå, og hun er kjempestresset stakkars Håper eierene finner hun snart... Noen som har opplevd det samme? Noen tips om hva jeg evt kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Gi hunden en fin-fin time til Falcken kommer, ta gjerne bilde av hunden, og del dette på facebook eller lignende, i håp om å nå ut til eier/bekjente. Jeg mener.. Hva mer får du gjort? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Det du også kan gjøre er å ringe dyrlegen og spørre om noen har meldt hunden savnet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Ane (min Ane), kjæresten og Solo (tollermamma) lekte nede på Jordal i går kveld da det kom en staffesak løpende med båndet etter seg. Ingen eier var å se, så de tok han med seg hjem for å hente mobil. Heldigvis hadde han nummerbrikke, men det var ingen som tok telefonen. De fant adressene via gule sider og fulgte bikkja hjem. Han bodde på Vålerenga, så han hadde ikke stukket så langt. Han ble sluppet inn av noen som ikke var spesiellt engstelige for at bikkja var ute på egenhånd og ikke spesiellt takknemlige for at noen gadd å spore opp hvor han bodde og få ham hjem. Da de kom ut igjen, sa en nabo at bikkja var gatas skrekk og pleide å fly rundt på egenhånd og angripe alt den møtte av hunder. Den hadde bare vært søt med Solo, vært med inn da de hentet mobilen og oppført seg eksemplarisk. Nå ser kanskje ikke en kul staffekar på ei lita tollerdame på 11 år som en trussel, men litt rart var det. Jaja, jeg har igrunnen ingen moral i denne historien. Byen er full av snålinger, også hundefolk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hvordan hund var det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hvordan hund var det? Staffeblanding sa Ane. Edit: Å, hehe, du spurte kanskje ikke meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg ville lagt ut en god beskrivelse av hunden, og hvor den sist ble observert (samt dato du så hunden) på facebook. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Sjekke om den har chip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beautina Skrevet 11. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Den løp rundt på gårdsplassen min kl 2 på natta. Våknet av at den bjeffet og løp rundt.. Den hadde ikke nummer på halbåndet eller chip. Så det eneste jeg egentlig kunne gjøre (og gjorde) var å ringe Falck, som henter hunder i området der jeg bor. Han sa at hunden kom til en kennel i Hobøl (Per og Pias hunde og kattepensjonat), og de gjør resten av jobben der Det eneste jeg ikke skjønner er hvordan klarte den å komme seg ut av et hus kl 2 på natta uten at noen merket det?? Det var jo ingen som var ute å ropte, hun var ikke kald så hun kan jo ikke ha vært ute så veldig lenge... Det var en husky-blanding av noe slag tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts