Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har skjedd med quotene? - LØSTiiish


Recommended Posts

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mel: ref Bjelleklang Quoteklag, quoteklag over sonens hei Navnene er bortevekk og man blir så lei Ja, tenk nå om, vi huske må, det kan jo ikke gå Så la oss ta en felles klagesang og suge på

Nå er det vel ikke lenge siden vi hadde en diskusjon her om at admin'ne bare var mennesker og de holdt på å trakk seg hele gjengen pga sonen slo seg vrang bare fordi man skulle endre på 1 tråd..

folk er veldig glad i forandring

Posted Images

Jeg synes det er *insert passende ord* at det står løst i headingen når så mange opplever problemer...

Hva er ditt problem da? For jeg skiller på ting her. Boksene rundt quoten problemet er løst. Det fungerer om man bare får ordnet opp i nett leseren sin.

At andre ting relatert til smileys, bokser og div skjer ser jeg som et annet problem. Og det virker ut til å være hos nå 4-5 personer kontra veldig mange det fungerer hos. Ergo et lite problem.

Får ikke sett på det som er skrevet her før jeg er hjemme ikveld. Sånn til info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt problem da? For jeg skiller på ting her. Boksene rundt quoten problemet er løst. Det fungerer om man bare får ordnet opp i nett leseren sin.

At andre ting relatert til smileys, bokser og div skjer ser jeg som et annet problem. Og det virker ut til å være hos nå 4-5 personer kontra veldig mange det fungerer hos. Ergo et lite problem.

Får ikke sett på det som er skrevet her før jeg er hjemme ikveld. Sånn til info.

Får visst ikke dele quotene. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt problem da? For jeg skiller på ting her. Boksene rundt quoten problemet er løst. Det fungerer om man bare får ordnet opp i nett leseren sin.

Jeg har ikke problemer per se, annet enn at quotene ofte kommer dobbelt, men da sletter jeg bare den overflødige.

Men headingen sier jo problemer med quote, LØST, men det er jo når folk quoter og redigerer at tekst blir spist opp, ikoner mangler osv. Om det ikke passer i denne tråden, siden trådens problem er løst, så burde det vel skilles ut da? Ikke alle går inn i en aktiv tråd som det står LØST på, vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får visst ikke dele quotene. Hmm.

Jeg har ikke problemer per se, annet enn at quotene ofte kommer dobbelt, men da sletter jeg bare den overflødige.

Fikk jeg til å dele sitatet her nå da tro..? Edit: ja det gjorde jeg visst :)

Men headingen sier jo problemer med quote, LØST, men det er jo når folk quoter og redigerer at tekst blir spist opp, ikoner mangler osv. Om det ikke passer i denne tråden, siden trådens problem er løst, så burde det vel skilles ut da? Ikke alle går inn i en aktiv tråd som det står LØST på, vettu ;)

Quoter bare litt tilfeldig her nå for å teste. Jeg ser ikke hvem som skriver hva når jeg multiquoter. Quotene er heller ikke atskilt med noe annet enn et par-tre tomme linjer her i svarboksen, altså ingen linje/boks eller noe mellom/rundt hvert enkelt sitat. Det hender også at tekst forsvinner når jeg skal redigere et innlegg.

Endret av Krelise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går fremdeles ikke an å "multisitere", når man sitter på iPad, så da er det vel ikke løst?

Er det flere med iPad som sliter med det samme? Og er det noe som blir forsøkt rettet på? Jeg har gjort det jeg kan gjøre, slettet alt som må slettes, restertet nettleser, og jeg gikk t.o.m til det skritt å resette alt på padda, uten at det hjalp, så da kan det ikke være hos meg problemet ligger vil jeg tro :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jeg til å dele sitatet her nå da tro..? Edit: ja det gjorde jeg visst :)

Quoter bare litt tilfeldig her nå for å teste. Jeg ser ikke hvem som skriver hva når jeg multiquoter. Quotene er heller ikke atskilt med noe annet enn et par-tre tomme linjer her i svarboksen, altså ingen linje/boks eller noe mellom/rundt hvert enkelt sitat. Det hender også at tekst forsvinner når jeg skal redigere et innlegg.

Skrive mellom.

Men det går fremdeles ikke an å "multisitere", når man sitter på iPad, så da er det vel ikke løst?

Er det flere med iPad som sliter med det samme? Og er det noe som blir forsøkt rettet på? Jeg har gjort det jeg kan gjøre, slettet alt som må slettes, restertet nettleser, og jeg gikk t.o.m til det skritt å resette alt på padda, uten at det hjalp, så da kan det ikke være hos meg problemet ligger vil jeg tro :icon_confused:

Forsøker multisitat på ipad. Edit: Det fungerer her, AnnikenK. Men jeg bruker chrome da, aner ikke hvordan det er i safari.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går fremdeles ikke an å "multisitere", når man sitter på iPad, så da er det vel ikke løst?

Er det flere med iPad som sliter med det samme? Og er det noe som blir forsøkt rettet på? Jeg har gjort det jeg kan gjøre, slettet alt som må slettes, restertet nettleser, og jeg gikk t.o.m til det skritt å resette alt på padda, uten at det hjalp, så da kan det ikke være hos meg problemet ligger vil jeg tro :icon_confused:

Hmmm! Da må det være noe i forhold til Safari da?

Jeg er ikke laga for sånn datatull. Jeg kan ikke noe med det, så når ting tuller så har jeg bare lyst til å hive padda/pcen ut av vinduet :gaah:

Tror dette fungerer? Safari nå.

Edit: hva skjer når du prøver å multisitere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm! Da må det være noe i forhold til Safari da?

Jeg er ikke laga for sånn datatull. Jeg kan ikke noe med det, så når ting tuller så har jeg bare lyst til å hive padda/pcen ut av vinduet :gaah:

Altså,safari har det desverre vært tulette med lenge. Kan du prøve å innstallere chrome på den og se om det bare fungerer der? For da får vi jo isolert evnt hva/hvor det går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså,safari har det desverre vært tulette med lenge. Kan du prøve å innstallere chrome på den og se om det bare fungerer der? For da får vi jo isolert evnt hva/hvor det går galt.

Jeg brukte safari i innlegget rett over ditt. Fungerte fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette fungerer? Safari nå.

Edit: hva skjer når du prøver å multisitere?

*Klø seg veldig i hode*

Altså,safari har det desverre vært tulette med lenge. Kan du prøve å innstallere chrome på den og se om det bare fungerer der? For da får vi jo isolert evnt hva/hvor det går galt.

*Klø seg enda mer i hode*

Jeg skjønner ingenting jeg nå, for plutselig virker multisitat. Nå har jeg prøvd i flere dager, men hver gang jeg har trykker svar, har de innleggene jeg skulle svare på blitt borte :icon_confused:

Men nå har alle funksjoner for å endre farge og størrelse på tekst o.l + alle ikoner blitt borte, så nå må jeg huske koder igjen. Man kan vist ikke få i både pose og sekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klø seg veldig i hode*

*Klø seg enda mer i hode*

Jeg skjønner ingenting jeg nå, for plutselig virker multisitat. Nå har jeg prøvd i flere dager, men hver gang jeg har trykker svar, har de innleggene jeg skulle svare på blitt borte :icon_confused:

Men nå har alle funksjoner for å endre farge og størrelse på tekst o.l + alle ikoner blitt borte, så nå må jeg huske koder igjen. Man kan vist ikke få i både pose og sekk :P

:gaah::P snart kjøper jeg meg en ipad for å teste ting selv altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg teste litt. Om jeg skal ha tilgang til funksjonene for å endre tekstformat o.l. må jeg bruke full editor knappen. Men om jeg bruker den når jeg har sitert noen, kommer ikke innleggene med.

Altså, for å kunne sitere flere, må jeg bruke svarknappen øverst på siden.

Skal jeg ha tilgang til smiletryner og tekstformat (endre farge fikk jeg forøvrig ikke lov til) må jeg trykke svar på ET innlegg og så etterpå bruke full editor.

Forvirret? Følge med i neste episode :P:lol:

:blink:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for jeg vet at mye er avhengig av nett leseren. For Marianne f. Ex bare har problemer på jobb og ikke hjemme. Gir jo en indikasjon at det er nett leseren som ikke er oppdatert osv.

Fint det fungerer i chrome Tonje, hold deg til den :-P

Vel, nå i dag opplever jeg at jeg ikke kan se hvem jeg har quotet akkurat som på jobb. Sånn var det ikke tidligere. Og nettlesern her er Google Chrome, som ganske nylig er oppdatert. Men før dette "tullet" startet, vel og merke. Det går heller ikke an å "avbryte" hvis jeg først har begynt å sitere, eller slette sitatet hvis jeg for eks har valgt feil sitat. Da må jeg ut av hele tråden og inn på nytt for å få et tomt skrivefelt. Det er nytt.. Skjønner ikke noe akkurat nå jeg :P

Rettelse: Når jeg har trykket på posteknappen, så ser jeg hvem jeg har sitert. Når jeg holder på å sitere, er nicket til persoen borte. Og i skrivende stund så har "vis redigert av" , "lagre endringer" og "abbryt" kommet tilbake.

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="JeanetteH" data-cid="1396401" data-time="1355648721"><p>

Quoting på mob har vært helt håpløst siste dagene, kommer opp kodefeil ser man i teksten.</p></blockquote>

Samme her, frem til i går eller dagen før der funket det fint. Har iPhone, safari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...