Alzenas Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Ååå, så gøy! Er så imponert over dere. Lille, lille Tavi som er så flink. Eieren også Kjempekoselig video, Andrea Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 13. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Ååå, så gøy! Er så imponert over dere. Lille, lille Tavi som er så flink. Eieren også Kjempekoselig video, Andrea Tusen takk! Hun er veldig veldig gøy å trene med "eager to please" Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Ja, der ser ikke verre ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 18. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Litt bilder fra de siste ukene Tavi og Troika ute i solen Tavi har begynt å skjønne greia med kampleker! @ men de er kulest med Troika i andre enden! Og hun har fått nytt dekken i veldig barsk farge 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 8. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Papegyewhippet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 8. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 14. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Tavisnupp er blitt stor jente nå, og nærmer seg 10 mnd Hun er nå med på ukentlige lydighetstreninger, og har tilogmed fått høre at hun er ganske flink! Og ellers trener vi på litt av hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Så fin og flink hund du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 14. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Så fin og flink hund du har Tusen takk Hun jobber også litt som besøkshund, og er tilbydd faste tider. Veldig givende og Tavi stortrives med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Hun er veldig fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Kjempefine bilder av skjønningen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Tusen takk Hun jobber også litt som besøkshund, og er tilbydd faste tider. Veldig givende og Tavi stortrives med det Åh, så spennende! Det har jeg kjempelyst til å gjøre med whipsen min også. :-) Jobber du som frivillig gjennom røde kors eller noe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 15. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Tusen takk Hun jobber også litt som besøkshund, og er tilbydd faste tider. Veldig givende og Tavi stortrives med det Åh, så spennende! Det har jeg kjempelyst til å gjøre med whipsen min også. :-) Jobber du som frivillig gjennom røde kors eller noe da? Frivillig som vernepleierstudent med spesiell interesse for dyreassistert terapi venter på at nodat skal få nok interesserte til å kjøre kurs Andrea, på ipad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Tavi og jeg trener stadig har begynt sånn smått med utstillingstrening, og har planer om å stille til sommeren om alt går etter planen og jeg får fri Flyvestilen har hun i alle fall inne Nyter utsikten (i 1,5 sekund) på topptur Ninjawhips. Og hun har fått seg fiiin sele fra Kifani 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LenaP Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Nydelige Tavi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Så fin hun er! Hvor er selen fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Så fin hun er! Hvor er selen fra? Kjøpt fra Kifani og sydd etter mål (whippeten har jo ikke den mest logiske fasongen.....) Her er link til Kifani hundeutstyr på facebook og her er min sele, litt bedre bilde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Så fin whippet! Synes whippeter er utrolig kule hunder. Skulle ønske det bodde noen rundt her, hadde vært gøy å hilse på en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Så fin whippet! Synes whippeter er utrolig kule hunder. Skulle ønske det bodde noen rundt her, hadde vært gøy å hilse på en Er veldig fornøyd med min i alle fall Med på alt, veldig arbeidsvillig og en fantastisk sofagris såfremst hun ellers får sin daglige trim OG jeg er faktisk litt imponert over hvor lettlært hun er! Noen ting tar hun faktisk kjapperen enn borderen vår, og det hadde jeg absolutt aldri trodd Her sammen med Kathstone's After The Storm (Dana), er en måneds tid mellom dem 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Tavinusket (og jeg) har debutert på utstilling i dag, og det må jo kunne sies å være en strålende debut! Excellent, CK, Cert, BIR og BIG2 var mange ganger mer enn hva jeg hadde forventet! :D Strålende fornøyd med min vakre lille snuppe som også fikk en fantastisk flott kritikk fra dommer Jo Shepers "Very nice young bitch. Very good in type and size. Lovely head with a slight stop. Good folded ears. Strong white teeth. Very good chest. Straight legs, very good feet. Very good musculed and angled behind. Very good coat, movement and temperament." Noen knips fra dagen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Pen OG flink whips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Knallresultater i dag også! Excellent, CK, Cert og BIM to cert på to forsøk må vel kunne sies å være en veldig god debut BIR og BIM Tavis tante Emprezy Adamant Design, Tavis søster, Center of Universe og Tavi lørdagens sløyfer (minus exc) søndagens sløyfer 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Gratulerer med knall resultater Kjempe flinke er dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Gratulerer atter en gang Andrea, sier oss veldig, veldig fornøyd med helga`s resultater (Sssh, det er Emprezy Adamant Design ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts