Guest Ulla-Britt Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg klarte nå, av alle ting, å miste klosliperen i et hull i vegggen. Siden jeg må demontere kjøkkenet for å få tak i den igjen, er det vel bedre og billigere å innse at jeg må kjøpe ny. Jeg hadde Oster sin, og var greit fornøyd, men er Nalle og hunden sin bedre? Dremel er jeg redd blir for mye lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg klarte nå, av alle ting, å miste klosliperen i et hull i vegggen. Siden jeg må demontere kjøkkenet for å få tak i den igjen, er det vel bedre og billigere å innse at jeg må kjøpe ny. Jeg hadde Oster sin, og var greit fornøyd, men er Nalle og hunden sin bedre? Dremel er jeg redd blir for mye lyd. Nalle har jo fornøydgaranti så om du orker styret kan du jo kjøpe en og returnere etter en mnd om du ikke er fornøyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts