Jankaa Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg trenger hjelp! Navn på C, tispe, må være et "vinnernavn", altså et sterkt, kult navn Dette er stamtavlenavnet, så her er det ingen grenser på at det skal være lett å rope, eller noe i den dur! Rasen er nederlandsk, og kennelnavnet er ikke umulig å uttale på engelsk, uten at det egentlig er "noespråklig". Eier/medeier ønsker som nevnt et stort, og vinnende navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Caminante! "Den som går veien". 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Chips. Chipmunk. Hehe. Ok. Skal slutte. *forsvinne ned i prosjektinnspurt igjen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 CRAP!! *host* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Comprende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Dere er skikkelig teite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Dere er skikkelig teite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Cash Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Countess Compete Contest Competing Chipmunk? Countess Chipmunk? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Chausin'a commotion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Cruisin' Through the Wormhole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Crotalus durissus, a venomous South American rattlesnake Cascabel (artillery), a subassembly of a muzzle-loading cannon *fnis* Nei men seriøst, jeg synes Cascabel er ganske kult, og feminint. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 'Cause I'm the Champion! Catch me if you can! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 CRAP! *host* Klarer å komme på verre damenavn på C enn det Jeg er glad i geologien så jeg foreslår som vanlig: Conglomerate Caldera Coast Composite Cone Cinder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Dere er skikkelig teite... Unnskyld meg, har du SETT hva jeg foreslo, eller? Chausin'a commotion Uten h, så er det ganske kult egentlig. Conglomerate Det likte jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg selv mener jo denna svensklaga frøkna burde hete costa mycket, men jeg veeeet ikke helt om eier/medeier er helt med på den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 (endret) Eier/m.eier foreslår Championa. Har vi noe kult vi kan slenge på det? Edit: Sterkt brennvin som har et kult navn på C, hva foreslås? Endret 7. Desember 2012 av Jankaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Chilli con carne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Eier/m.eier foreslår Championa. Har vi noe kult vi kan slenge på det? Champignon Championa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Cosmopolitan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Cosmopolitan! Champion of Cosmopolitan Charistmatic Champion Champion of Charisma Champion of Karma 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Men Championa var stygt synes jeg... (champignon er mye bedre). 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Kraaybell's c'est si bon ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Kraaybell's c'est si bon ? Hva var det som var så kraftfullt med det, liksom? Synes det høres ut som en skikkelig trippende selskapshund-navn. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Høres ut som en saus! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts