Nirm Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Minuset med ny bil, alarmen er litt mer fintfølende enn på Forden min. Så det er blitt et problem å sette fra seg bil + hunder, og gå i fra. Alarmen løses ut omtrent hver gang. En sjelden gang klarer den å la være å hyle og skrike, og jeg har sympati med de stakkars hundene som sitter inni. Det var en ting jeg ikke hadde tenkt på da jeg kjøpte ny bil... Men. Det må jo være flere Touran eiere på dette forumet som har klart å løse den problematikken, så rett og slett. Hjelp! Må dere gjøre noe spesielt når dere setter fra dere bilen, eller løses ikke deres alarmer ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Minuset med ny bil, alarmen er litt mer fintfølende enn på Forden min. Så det er blitt et problem å sette fra seg bil + hunder, og gå i fra. Alarmen løses ut omtrent hver gang. En sjelden gang klarer den å la være å hyle og skrike, og jeg har sympati med de stakkars hundene som sitter inni. Det var en ting jeg ikke hadde tenkt på da jeg kjøpte ny bil... Men. Det må jo være flere Touran eiere på dette forumet som har klart å løse den problematikken, så rett og slett. Hjelp! Må dere gjøre noe spesielt når dere setter fra dere bilen, eller løses ikke deres alarmer ut? Har du funnet knappet som skrur av alarmen som utløses av bevegelser i bilen? Om du ikke har det, så er det en knapp på "veggen" ved ryggstøtten din på førersiden du kan trykke på så den lyser orange, da skal den være skrudd av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Du må skru av innvendig alarm. På Touareg sitter det en knapp "under" bilbelte på fører siden som slår av alarmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Ah. Da skal jeg lete etter den når jeg kommer ut i bilen! Ante ikke at den fantes engang! (Og med tanke på all den jobben vi strevde i garasjen på jobb, så er det morsomt at damene på sonen vet mer enn gutta på jobb. ) 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Fant knappen gjorde jeg og. :-D må jeg skru den av hver gang jeg skal gå fra bilen, eller er den av nå til jeg fysisk skrur den på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Den må på hver gang, men det går fort automatikk i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Takk. Da blir det bedre for jentene nå. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Det er også et godt tips å skru av bevegelsessensorene når man er på en ferge, vibrsjonene utløser også alarmen;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts