Carina Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Hadde noen til å passe Ida og Hawannah, men de ombestemte seg, så nå sitter jeg uten pass to uker før jeg skal dra. Det er snille jenter som går overens med alle hunder. Trenger pass til de fra 17. desember til 7. januar. De trenger ikke være på samme sted, så om noen kan ha en av de så er det også til stor, stor hjelp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Siden soniser er verdens beste folk, mangler jeg kun pass til Hawannah nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Kanskje jeg kan spørre her også om noen har plass til å ha en bil parkert den perioden, og kan kjøre meg til Gardermoen den 17.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Fra hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Tenkte kanskje hvis noen som bor i nærheten har plass til bilen min, så kanskje de kunne kjøre meg etter at jeg hadde satt fra meg bilen der? Er dårlig på å forklare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Bilpass/kjøring kan jeg hjelpe til med. :-) PM meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts