LinL Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 08.00 Vi er på veg til birkebeinerstadioen, vi skal på kurs 09.00 Kurset skal straks starte, jeg sitter å blar i siste utgave av Labben mens jeg venter. 10.00 Vi er vel akkurat ferdig med teori, og jeg forter meg å lufte og varme Aro, jeg er førstemann ut Glemte å ta bilde her, men slenger med et bilde av en happyflat da "ruta er der fremme, slipp meeeg" 11.00 Jeg har blitt kald, så går inn og ordner meg en kopp solbærtoddy Før jeg går ut i hallen igjen 12.00 Fortsatt på kurs, sitter å ser på 13.00 Vi er akkurat ferdig med lunsj, det var kaldt i går! Vi har hall, men ikke med varme 14.00 Runde to, er akkurat ferdig med meg, jeg har pakket rotta i buret, og sitter å ser på, og prøver å holde varmen. 15.00 Mer toddy 16.00 Kuul storsnuser snuser 17.00 På butikken 18.00 Vi er hjemme, venter på at maten skal bli ferdig.. ble et uklart bilde av rotta, som ikke helt vet hvor han skal legge seg.. 19.00 surfer på sooonen 20.00 Surfer på sonen, venter på at HP skal starte. Rotta har tatt kvelden 21.00 HP ??:?? Etter HP, vi har lagt oss 2 Siter
Teserere Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 Så ut som en herlig dag med kurs 1 Siter
Aslan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 Det så ut som en artig dag Aro er så søøt! Og omg, fikk ikke med meg at HP gikk på tv i går?! Damn you julebord! 1 Siter
LinL Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 HP og mysteriekammeret gikk i går ja det er så kos det Kjempe gøy på kurs, har fått med meg mange tips Jeg liker kurs jeg! Siter
Pim Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 Kjenner det skal bli helt greit å flytte hjem om, eh, 10 år og ha hall å trene i når det er kaldt Så ut som en fin dag og, tøff rotte! Siter
LinL Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 Kjenner det skal bli helt greit å flytte hjem om, eh, 10 år og ha hall å trene i når det er kaldt Så ut som en fin dag og, tøff rotte! Rotter er tøffe tenk Siter
Irenen Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 Jeg gleder meg sånn til å dra på kurs igjen når jeg ser sånne bilder! 1 Siter
Recommended Posts