Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

08.00

Vi er på veg til birkebeinerstadioen, vi skal på kurs :D

IMG_0949.jpg

09.00

Kurset skal straks starte, jeg sitter å blar i siste utgave av Labben mens jeg venter.

IMG_0950.jpg

10.00

Vi er vel akkurat ferdig med teori, og jeg forter meg å lufte og varme Aro, jeg er førstemann ut :) Glemte å ta bilde her, men slenger med et bilde av en happyflat da

IMG_0960.jpg

"ruta er der fremme, slipp meeeg"

11.00

Jeg har blitt kald, så går inn og ordner meg en kopp solbærtoddy :heart: Før jeg går ut i hallen igjen

IMG_0952.jpg

12.00

Fortsatt på kurs, sitter å ser på

IMG_0959.jpg

13.00

Vi er akkurat ferdig med lunsj, det var kaldt i går! Vi har hall, men ikke med varme :P

IMG_0977.jpg

14.00

Runde to, er akkurat ferdig med meg, jeg har pakket rotta i buret, og sitter å ser på, og prøver å holde varmen.

IMG_0973.jpg

15.00

Mer toddy

IMG_0976.jpg

16.00

Kuul storsnuser snuser

IMG_0982.jpg

17.00

På butikken :D

IMG_0986.jpg

18.00

Vi er hjemme, venter på at maten skal bli ferdig.. ble et uklart bilde av rotta, som ikke helt vet hvor han skal legge seg..

IMG_0989.jpg

19.00

surfer på sooonen

IMG_0993.jpg

20.00

Surfer på sonen, venter på at HP skal starte. Rotta har tatt kvelden :wub:

IMG_1003.jpg

21.00

HP :heart:

IMG_1004.jpg

??:??

Etter HP, vi har lagt oss

IMG_1011.jpg

• Like 2
Skrevet

HP og mysteriekammeret gikk i går ja :D det er så kos det :)

Kjempe gøy på kurs, har fått med meg mange tips :D Jeg liker kurs jeg!

Skrevet

Kjenner det skal bli helt greit å flytte hjem om, eh, 10 år og ha hall å trene i når det er kaldt :D Så ut som en fin dag og, tøff rotte! :D

Skrevet

Kjenner det skal bli helt greit å flytte hjem om, eh, 10 år og ha hall å trene i når det er kaldt :D Så ut som en fin dag og, tøff rotte! :D

Rotter er tøffe tenk ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...