ipadda Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Endelig kom en veldig etterlengtet snø også til vestlandet! Hundene storkoser seg, jeg gjør om mulig enda mer! Betty er vel kanskje ikke heeeelt enig i min glede og lyst over dette hvite greiene. Bella Vita i ett mindre snilt øyeblikk.. Lykkelige hunder Valperumper Kom ut av busken så skal vi leke, mihahahaha Grunnen til at hun ikke kommer ut av busken... tehe, Polki syns det er vel kaldt ute.. Mer lek å herjing BV er fornøyd med nytt dekken 5 Siter
rottmaneier Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Fine bilder av fine hunder Stella hilser til søstra si Bolla! Siter
Dunkereier Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Fineste valperumpene jeg har sett på lenge Fine bilder, ser ut som bikkjene koser seg! Siter
ipadda Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Thank you Ble vist masse masse bilder idag... IQ & Tasle - helt normalt! Tasle er fornøyd med å ha fanget leken. Vakkre IQ IQ, BV & Tasle Ehh.. ja Siter
Recommended Posts