Grim Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Når jeg tenker meg om, så slikker jo pusekatter gjærne litt på seg selv. Er det dumt å spraye på showshine da? Sorry litt OT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Jeg vet i alle fall om flere som bruker den flasken på floker Funker på langhårskatten hjemme, og han har pels som tover skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Når jeg tenker meg om, så slikker jo pusekatter gjærne litt på seg selv. Er det dumt å spraye på showshine da? Sorry litt OT. Kattene mine har hatt det de siste vintrene, uten at jeg har tenkt overdet og overlevd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Kattene mine har hatt det de siste vintrene, uten at jeg har tenkt overdet og overlevd Herlig Da satser jeg på at det går fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Jeg brukte også den minkolje sprayen fra KW til Engelsk Setteren jeg hadde. Fungerte bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts