Pajko Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Vi nåede lige ud i de sidste solstråler i dag, og de blev nydt i fulde drag 3 Siter
Guest LXT Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Når jeg ser han jobbe med apporten, er det som å se faktene til Marvin. Sånn er det forøvrig med flere kooikere jeg ser Superfint bilde da! Siter
Pajko Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Når jeg ser han jobbe med apporten, er det som å se faktene til Marvin. Sånn er det forøvrig med flere kooikere jeg ser Superfint bilde da! Ser kooikere anderledes ud end andre hunde, når de skal apportere da? Siter
Guest LXT Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Ser kooikere anderledes ud end andre hunde, når de skal apportere da? Nei det var ikke sånn jeg mente, jeg bare kjenner igjen rasetypiske fakter Siter
Pajko Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Nei det var ikke sånn jeg mente, jeg bare kjenner igjen rasetypiske fakter Ah, på den måde Siter
Pajko Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2013 Vi har været på tur med Sigga, bretonen og Kaia, en Cavalier-blanding, to forskellige dage... Og vi har fået sne - så her kommer bilder, selvom jeg ikke har så aktiv i øjeblikket. SNE Pajko og hans veninde, Kaia, som han har kendt fra da de var ca. 9 måneder. Det er kærlighed. Pajko og Sigga 1 Siter
Irenen Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Skrevet 18. Januar 2013 De siste bildene var kjempefine Taxi har også en breton-venninne, og de leker såå fint sammen Hun er sånn som ikke gidder å leke med så veldig mange, men Taxi har klart å sjarmere henne. Disse kooikerne våre er noen sjarmerende skapninger 1 Siter
Guest LXT Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Koselige bilder av fine hunder! De siste bildene var kjempefine Taxi har også en breton-venninne, og de leker såå fint sammen Hun er sånn som ikke gidder å leke med så veldig mange, men Taxi har klart å sjarmere henne. Disse kooikerne våre er noen sjarmerende skapninger Ja det er sikkert og visst, de kan med et blikk krype rett inn i hjerteroten. Og de er såå klar over det Siter
Pajko Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 De siste bildene var kjempefine Taxi har også en breton-venninne, og de leker såå fint sammen Hun er sånn som ikke gidder å leke med så veldig mange, men Taxi har klart å sjarmere henne. Disse kooikerne våre er noen sjarmerende skapninger Her er det faktisk Pajko som ikke gider lege med så mange, men Sigga kan godt få ham igang på starten af turen... Og ja, de er vildt sjarmerende! Koselige bilder av fine hunder! Ja det er sikkert og visst, de kan med et blikk krype rett inn i hjerteroten. Og de er såå klar over det Tak Jeg vil heller ikke undvære Pajko, selvom han til tider er noget for sig... på godt og vondt.. Siter
Teserere Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Han ser ut som en kul fyr! 1 Siter
Pajko Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Han ser ut som en kul fyr! Tak... Siter
Pajko Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Bilder fra strandturen i går i solskin The flying dutchman Mus...? Verdens gladeste hund Agilitydog in the making Pajko og jeg træner/leger sammen Jeg ELSKER hunden min Siter
Guest LXT Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Fin gutt a Viktig å grave litt i sanden når man først er på stranden også Har noen bilder av baken til Marvin som stikker opp sånn jeg også Siter
Irenen Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Så flotte bilder Taxi kan også hoppe gjennom armene-trikset, men det hender han tar det utenom sirkelen slik som på bildet, hehe 1 Siter
Pajko Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Mange tak for de søde kommentar Marvin; jeg filmede ham grave på kommandoen "hvor er musen?" hehe... Irene; han kan tricket inden i stuen, men udenfor springer han altid ved siden af ringen. Jeg ved ikke hvorfor Siter
Pajko Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Apporttræning Slalomtræning Siter
Recommended Posts