Raksha Skrevet 19. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2017 19 timer siden, Shlush skrev: Tar gjerne flere rexbilder! ?? Skal bli Her er en av mine absolutte favoritter: Lucifer Står sammen med Snø, hvit rødøyd rex, begge er oppdrettet her Snø er veldig søt da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2017 4 timer siden, Raksha skrev: Skal bli Her er en av mine absolutte favoritter: Lucifer Står sammen med Snø, hvit rødøyd rex, begge er oppdrettet her Snø er veldig søt da Snø i ******* Elsker humoren din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2017 Akkurat nå, Ganzie skrev: Snø i ******* Elsker humoren din Jaaaaa, den er så dårlig at den er morsom Forventer mange fine snøballer med litt ymse farger da *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2017 Akkurat nå, Raksha skrev: Jaaaaa, den er så dårlig at den er morsom Forventer mange fine snøballer med litt ymse farger da *fnis* Man har ikke mer moro enn man lager sjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2017 1 minutt siden, Ganzie skrev: Man har ikke mer moro enn man lager sjøl Riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2017 Nom nom nom! Friskt gress, løvetann, kløver og bjørk ? De spirer og gror! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 22. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2017 Da er bebisene en uke. En har desverre dødd. Men jeg har igjen 6 veldig sterke og 3 som får litt ekstra mat. Livlig gjeng. Vokser for hverdag som går. Gleder meg til både øyne og pelsen vises skikkelig <3 Har bestemt meg for og beholde en samme hvordan kjønn det er. Så er det en hanne så er det to som blir igjen på fulltid og vil bli brukt i avel Skal få tatt gruppe bilde å. Men da må jeg ha hjelp Denne skal få bli her til den dør av alder dom. Ser ikke så stor ut på bilde fordi, jeg har soma ut Lenger enn hånda mi nå. Så tror den vil bli et bra avels materialet . Veldig lik sin mor <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2017 9 timer siden, Tine Kristine Lindbeck skrev: Da er bebisene en uke. En har desverre dødd. Men jeg har igjen 6 veldig sterke og 3 som får litt ekstra mat. Livlig gjeng. Vokser for hverdag som går. Gleder meg til både øyne og pelsen vises skikkelig <3 Har bestemt meg for og beholde en samme hvordan kjønn det er. Så er det en hanne så er det to som blir igjen på fulltid og vil bli brukt i avel Skal få tatt gruppe bilde å. Men da må jeg ha hjelp Denne skal få bli her til den dør av alder dom. Ser ikke så stor ut på bilde fordi, jeg har soma ut Lenger enn hånda mi nå. Så tror den vil bli et bra avels materialet . Veldig lik sin mor <3 Naaw! De vokser fort ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 23. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2017 21 timer siden, Shlush skrev: Naaw! De vokser fort ? Jaa. Ser forskjell fra dag til dag. De tåler bare mer og mer. Spent på når de første åpner øya. De to største ligger veldig langt i utviklinga kontra de tre minste. Men jeg har ikke gitt de opp. Har en som jeg fortsatt hjelper. Men jeg tror egentlig den klarer det selv men vil ikke miste en til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2017 Så langt i år har kullsesongen gått skikkelig dårlig Mista tre kull nå pga teite mødre, og ett kull til skjæra, dumme meg glemte å legge bærnett over bingen, og da var skjæra kjapp, gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 25. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 På 23.5.2017 at 8:56 PM, Raksha skrev: Så langt i år har kullsesongen gått skikkelig dårlig Mista tre kull nå pga teite mødre, og ett kull til skjæra, dumme meg glemte å legge bærnett over bingen, og da var skjæra kjapp, gitt. Så utrolig sjipt. Hun jeg har nå kaniner sammen med har å mista litt kull i år. Hua mi har gått tom to ganger. Også mista jeg en her forje uke. Men den var å liten. Veide de i går for Morro skyld. Miste på 68 og størst på 140 gram. I dag har første man åpna øya. Tre kommer løp av en dag eller to. Mens det tre minste ligger litt etter.første som så verden. Bare 10 dager 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 Jeg har noen det går bra med, og den raringen her da: Antakeligvis en genfeil, og den vil få normal pels som voksen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 2 timer siden, Raksha skrev: Jeg har noen det går bra med, og den raringen her da: Antakeligvis en genfeil, og den vil få normal pels som voksen. Oi, det der så rart ut ? bra det vil utvikle seg riktig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 26. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2017 Nye bebiser i farta (forhåpentligvis) Henta hjem pappa'n til kullet mitt for og reparer den andre hua. Fikk med en hue på lasset.Fine dem er. Spent på og se hva som kommer av farger. Ja hun er renraset holender:) 4 unger har til nå åpna øya Gleder meg til og se hvor mange som kommer etter Tulla og kompis og Tuna og Kompis om en mnd tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 26. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2017 Kaninene hos oss stortrives ute i den store garden sin. Eneste som bekymrer meg er at den ene hunn-kaninen har blitt ganske tynn i det siste, mistenker det er pga hormonene som gjør at hun stresser en del. Hun napper av seg pelsen og bygger "reir" i perioder.. Håper det går over snart. Noen som har vært borti noe lignende? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2017 14 timer siden, Ginaml skrev: Kaninene hos oss stortrives ute i den store garden sin. Eneste som bekymrer meg er at den ene hunn-kaninen har blitt ganske tynn i det siste, mistenker det er pga hormonene som gjør at hun stresser en del. Hun napper av seg pelsen og bygger "reir" i perioder.. Håper det går over snart. Noen som har vært borti noe lignende? Herregud det må være den søteste kaninen jeg har sett noen gang. Hvilke rase er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 27. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2017 4 timer siden, JeanetteH skrev: Herregud det må være den søteste kaninen jeg har sett noen gang. Hvilke rase er det? Takk, helt enig selvfølgelig Hun er ikke renraset, men hun har en del løvehode i seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2017 Jeg blir helt dårlig etter kanin igjen når jeg går inn i denne tråden, men det skjer ikke. . Spesielt når jeg ser Pernille til @Shlush som er prikk lik Mono Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 27. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2017 Jeg savner det å ha kanin. Kaninen min døde for en måned siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2017 Jeg har vært borte 1 døgn og ninusene trodde de skulle sulte ihjel ?? Nico hjalp til, men han må jeg holde et godt øye med... siden han vil spise dem ?? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2017 Min keeper har fått navn! Fudge ??? 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 29. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2017 Ungene er 2 uker i dag. De vokser som et uvær. Minste veier 68 ved 9 dager og har gått opp 48 gram. Den er veldig morsom. Resten av gjengen har gått opp mye de og. Livelig og veldig morsom gjeng. For hver dag som går så blir de mer og mer tøffere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2017 8 minutter siden, Tine Kristine Lindbeck skrev: Ungene er 2 uker i dag. De vokser som et uvær. Minste veier 68 ved 9 dager og har gått opp 48 gram. Den er veldig morsom. Resten av gjengen har gått opp mye de og. Livelig og veldig morsom gjeng. For hver dag som går så blir de mer og mer tøffere:) Bilder ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 15 timer siden, Shlush skrev: Bilder ?? Er bare telefon bilder da. Skal legge inn de som ble tatt i går de har lagt seg sånn selv uten de lengt til høyre av de grå. Den ville ikke ?det er minste mann som har fått navnet Zorro de to grå.den øverste skal jeg beholdet og har fått navnet Akva♡ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 Kjenner jeg får mere lyst til å sette kull på hokaninen min, enn å kastrere henne imorra.. såå mange fine kaninunger her Rayman døde i forrige uke, så da ble det en liten ny kanin inn i hus, en blanding av løvehode og hermelin på 1år, som fikk navnet Crash så Zelda slipper å være alene 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts