Gå til innhold
Hundesonen.no

Mobiltelefon


yurij
 Share

Recommended Posts

Jeg er egentlig bare ute etter best mulig kamera og et annet operatørsystem enn Symbian. Et kamera som må kunne matche Nokia N8 sitt. Android,ikke Apple tror jeg. Og så er spørsmålet: Kommer windows til å bli som Nokia forventer? Så en får alle android appene på windows etterhvert ++ ? Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig bare ute etter best mulig kamera og et annet operatørsystem enn Symbian. Et kamera som må kunne matche Nokia N8 sitt. Android,ikke Apple tror jeg. Og så er spørsmålet: Kommer windows til å bli som Nokia forventer? Så en får alle android appene på windows etterhvert ++ ? Tips?

Jeg har Samsung Galaxy S3. Den har et veldig godt kamera med bildestabilisator som er en stor fordel ved videoopptagelser. Telefonen er veldig stor så den er ikke for alle, fordel ved internettsurfing, men negativt ved betjening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppmodellen til Nokia, Windowsfon skal jo være noe av det gjeveste for tiden. http://www.mobili.no/tester/test-nokia-lumia-920/

Hvor du har det fra at alle androidappene skal bli å få til windows vet jeg lite om.

Nokia har vel en ambisjon om at windows skal bli større enn android,og da er det naturlig at de appene gjøres tilgjengelig for begge operativsystemer. Altså at de blir laget for de systemene som selger mest? OM det blir som de håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...