Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulerer Anette og Issi!

Recommended Posts

Skrevet

Gratulerer! Som jeg skrev tidligere, Issi finner ut at dette er gøy og da raser dere avgårde! :cheer: :cheer: :cheer:

Skrevet

Grattis så mye med superresultat :).

Men altså - neste gang du havner på sykehuset, så ikke forvent sympati! Nå har du å holde deg i ro til du er frisk og rask (og da mener jeg ikke BEGYNNER Å BLI FRISK, men at du ER frisk *hytte litt med neven*).

• Like 1
Skrevet

Grattis så mye med superresultat :).

Men altså - neste gang du havner på sykehuset, så ikke forvent sympati! Nå har du å holde deg i ro til du er frisk og rask (og da mener jeg ikke BEGYNNER Å BLI FRISK, men at du ER frisk *hytte litt med neven*).

du vet jeg aldri blir FRISK ikke sant? :P så da kan vi vente ehm.. ehm.. okay har aldri vært frisk :P så definisjonen din blir feil :aww: jeg har tatt det veldig med ro ikveld og sovet og sløvet og gjør egentlig ingenting :P T kjørte meg dit og tok hunden og alt så jeg tok det så rolig jeg klarte :lol:

Takk for alle gratulasjoner :D Det var verdt å stå opp tidlig for :ahappy: Gleder meg maks til lp2 :)

Skrevet
du vet jeg aldri blir FRISK ikke sant? :P så da kan vi vente ehm.. ehm.. okay har aldri vært frisk :P så definisjonen din blir feil :aww: jeg har tatt det veldig med ro ikveld og sovet og sløvet og gjør egentlig ingenting :P T kjørte meg dit og tok hunden og alt så jeg tok det så rolig jeg klarte :lol:

Takk for alle gratulasjoner :D Det var verdt å stå opp tidlig for :ahappy: Gleder meg maks til lp2 :)

*Ler*. Nei, jeg er klar over det liksom, men med tanke på at du nettopp har vært akutt innlagt, så kan det kanskje være lurt å ta det rolig, slappe av, sove og generelt la kroppen få den hvilen den trenger for å gjøre seg friskere igjen. Det er jo kanskje en grunn til at du stadig blir innlagt - sant? Sånn som at du ikke lar kroppen få den hvilen den trenger :P.

• Like 1
Skrevet

GRattis! Flinkeste!

(og enig med siri - NÅ HOLDER DU SENGA/SOFAEN på ubestemt tid fremover! *streng* )

eh uh.. jeg skal på jobb mandag.. :P dog har møte med sjefen da så får se hva han sier :lol::P