Fantasia Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Er det noen som har mulighet til å hjelpe med frakt av noen møbler fra Eidsvoll til Nydalen ? Betaler naturligvis drivstoff og en del for hjelpen. Hadde blitt veldig glad hvis noen har muligheten til å hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 14. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Er det noen som har mulighet til å hjelpe med frakt av noen møbler fra Eidsvoll til Nydalen ? Betaler naturligvis drivstoff og en del for hjelpen. Hadde blitt veldig glad hvis noen har muligheten til å hjelpe Og med en del mener jeg i vært fall 500 kr + drivstoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Når? Jeg har ikke tid før etter den 23., men pm meg om du ikke har fått hjelp da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 15. November 2012 Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Send meg PM med hva og når, så kan vi sikkert få til noe :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 16. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Tusen takk for at dere ville hjelpe til:) dessverre ble møblene solgt til noen andre så det er ikke lengre aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts