Guest Gråtass Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Vi skal slakte neste mandag den 19.11. Da blir det slakteavfall fra bukklam. Hoder, bein og innvoller. Ingen sortering. Må ha med egne baljer/søplesekker og hente i. Gis bort gratis, men MÅ hentes på mandag formiddag! Kontakt meg på PM ved interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Pokker også at jeg jobber kveld Når er dere tilbake fra slakteriet? *ringer en venn/nabo* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Pokker også at jeg jobber kveld Når er dere tilbake fra slakteriet? *ringer en venn/nabo* Om du gidder kjøre til Flisa kan du hente fra kl 12.15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Om du gidder kjøre til Flisa kan du hente fra kl 12.15 Rekker desverre ikke tilbake til jeg skal på jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Rekker desverre ikke tilbake til jeg skal på jobb Hvor mye vil du ha da? Jeg kan evt ta det med hjem, men det blir stående ute på hengeren altså, så kan du hente etter vakt eller tirsdag morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Hvor mye vil du ha da? Jeg kan evt ta det med hjem, men det blir stående ute på hengeren altså, så kan du hente etter vakt eller tirsdag morgen. Sjekker med naboen først om vi kan samkjøre noe om hun vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Jeg kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Jeg kommer! Kan du hente på Flisa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ithildin Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Jeg vil gjerne ha og kan hente på Flisa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Æsj, jeg er i Bergen, og fruen er på jobb da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Jeg vil gjerne ha og kan hente på Flisa. Ta med stor balje og ring meg på tlf 918 43 143 kl 12 mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Alle henter på Bjønnberget, Galterud mandag. Ring meg etter kl 12 for veibeskrivelse om du ikke kan veien og avtale tid for henting. Første mann til mølla. Det er 6 lam, så det er ikke enorme mengder, men alle får i hvertfall innmat av ett lam hver. Soppen har sagt hun skal ha, men jeg vet ikke om hun er hjemme igjen til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Alle henter på Bjønnberget, Galterud mandag. Ring meg etter kl 12 for veibeskrivelse om du ikke kan veien og avtale tid for henting. Første mann til mølla. Det er 6 lam, så det er ikke enorme mengder, men alle får i hvertfall innmat av ett lam hver. Soppen har sagt hun skal ha, men jeg vet ikke om hun er hjemme igjen til da. Jeg kan ta med til soppen hjem til meg og fryse ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Tusen takk, Lill! Jeg er nok hjemme til da, men vet ikke hva slags form jeg er i. Så supert om vi får gjort det sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Ser ut som jeg må stå over. Kom brått på at jeg har fått Shy hjem til meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Ser ut som jeg må stå over. Kom brått på at jeg har fått Shy hjem til meg også Kan du glemme slikt????????????? Å her blir det oppfølging på fredag ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Ser ut som jeg må stå over. Kom brått på at jeg har fått Shy hjem til meg også Synd for deg, heldig for de andre, mer på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 OBS OBS!! DET BLIR INGEN SLAKT MANDAG 19.NOV!! Det er utsatt ca en mnd. Ny dato kommer i denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts