Gå til innhold
Hundesonen.no

MT 2013


starlight
 Share

Recommended Posts

Det gikk litt surr for meg her i stad, hehe. Kan ikke skylde på at det er tidlig på morgenen heller :) Jeg mente i utg. punktet MT, har gått MH, men jeg vet jo også at det er i Sverige, og har sjekket der. Jeg tenkte vel derfor egentlig på funksjonsanalyse. Det skal ikke være enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn generelt sett, så pleier de samme klubbene å arrangere de samme testene/beskrivelsene fra år til år, sånn omtrent på samme tiden. Rottisklubben, schäferhundklubben, hoffeklubben ihvertfall, tror jeg arrangerer sånt hvert år. Så om du tar kontakt med de klubbene, så får du nok både svar og kanskje mulighet til å melde deg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søknadsfristen for arrangørene var 31/10-2012 for neste års prøver, terminlisten kommer vel etter D4A en eller annen gang.

Hvis du skal se etter FA i Trøndelag så er det ikke mange neste år heller:

Hoffeklubben arrangerer antagelig kun 2 FA neste år (hvis jeg har fått rett info) på Østlandet (ingen i Trøndelag). Nidaros BHK arrangerer ingen FA i Trøndelag neste år, Schäferhundklubben har arrangert færre og færre FA de siste årene. Rottweilerklubben hadde vel 2 (?) helger med FA i år og skal sikkert ha det samme neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...