Gå til innhold
Hundesonen.no

Linsetråden


Ane
 Share

Recommended Posts

70-200 er uansett et meget flott objektiv med god optisk kvalitet, uansett om man velger f/4.0 eller f/2.8 versjonen. Men at f/4.0 versjonen passer for deg, så bø den ikke passe for andre :)

Sjak man ta actionbilder i dagslys/solskinn så er den mer enn bra nok. Skal du ta actionbilder innendørs eller på kvelden så er den desverre ikke god nok. Da kan t.o.m. f/2.8 versjonen komme til kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har snakket med et par stk nå (inkl. de på butikken), og de anbefalte Nikon sin, så da ble det den

Det er en helt super linse Pajko. 70-200 er helt ideelt for actionbilder, og f4 er mer enn god nok til sånt Edit; Nesten alle bildene på siden min er tatt med 70-200 f2.8

Jeg vet ikke hva objektivene du nevner er verdt, men hvis du mener du kan tjene penger på og kjøpe disse for så og selge dem igjen, så kan du jo kanskje kjøpe deg denne for pengene du evt. får til ove

Posted Images

Jeg har ikke råd til f2.8. Det koster over 10.000kr i Danmark og det har jeg slet ikke penge til... Vil gerne have det, men det er ikke en mulighed, så f4 er et okay alternativ tænker jeg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke råd til f2.8. Det koster over 10.000kr i Danmark og det har jeg slet ikke penge til... Vil gerne have det, men det er ikke en mulighed, så f4 er et okay alternativ tænker jeg..?

det er et veldig okay alternativ. Jeg bruker den til alt. Fordi jeg ikke har råd til f.2.8. er jo ikke slik at om du ikke har råd til det beste kan man bare gi opp liksom..

Alle mine bilder her er tatt med 70-200 f.4.0 med unntak av et par stk med 50mm. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152659967960464.1073741827.804145463&type=1&l=434380683b

Og som regel tar jeg bilder i godt lys jeg,ffor ejg går ikke ute i mørten og tar actionbilder :P

164494_10152607676805464_1161667669_n.jp

Jeg ville kjøpt den og tror ikke du angrer :D selv inne i drammen hundepark i litt dunkelt og rart lys så går det fint med litt lavere lukkertid og litt høyere iso enn 100.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Bjerknez, men til hundefoto stort sett i OK vær - som er det jeg ser for meg bruken her er, duger det mer enn nok. Jeg presser sjeldent mitt ned på under 3.5 egentlig, nettopp fordi jeg i Norge mest tar sånne bilder selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...