Ane Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Hvem skal gå hvor? Jeg skal gå med mamma og søster i Bergen! Siter
Nirm Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Jeg jobber i år igjen, så får ikke gått. Siter
Guest Gråtass Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Jeg håper alle dere som til stadighet legger ut bilder på FB av ulver i sakser, mink med avgnagde bein og alle de andre uhyrlighetene som skal få oss ignorante idioter til "å våkne", kjenner sin besøkelsestid og går i tog i kveld! Siter
Ane Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2012 Du er for pelsfarmer, Gråtass? 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Du er for pelsfarmer, Gråtass? Nei? Hvorfor skulle jeg være det? Siter
Raksha Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Trenger vel ikke være for pelsfarmer selv om man syns bildene av dyr som lider er fæle. De fleste av oss vet sammenhengen uten å få det trøkket opp i trynet til stadighet. *grumpy* 4 Siter
ToneS Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Kom nettopp hjem fra tog i Bodø Siter
Castella Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Åh jeg skulle gjerne gått i tog! Siter
Lola Pagola Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Hvor er det tog da? edit: Oslo, Youngstorget kl. 17.00 for kjøp av fakler. Stavanger, Domkirkeplassen kl 17.30. Bergen, Sørlige delen av Marken kl. 17.30. Ålesund, Dronning Sonjas Plass kl. 17.00. Trondheim, Torvet ved utescenen kl. 17.30. Bodø, Bodø vgs 14.30. Tromsø, Torget kl. 13.00. Ikke noe her. Skulle gjerne ha gått. 1 Siter
Raksha Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Og for å ikke virke bare surmaga - skulle gjerne gått jeg og, men er ingen i nærheten her. Siter
LilleZara Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Ånei,det har jeg glømt helt av! Siter
pippin Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Jeg måtte desverre jobbe.. Synd for jeg ville avgårde! Siter
Ane Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2012 Trenger vel ikke være for pelsfarmer selv om man syns bildene av dyr som lider er fæle. De fleste av oss vet sammenhengen uten å få det trøkket opp i trynet til stadighet. Altså, jeg bare spurte. Det virka slik på meg i innlegget hennes Nei? Hvorfor skulle jeg være det? Jeg bare lurte. Mener og jeg har sett deg diskutere imot folk her tidligere som var imot pelsfarmer, der jeg og mener at jeg så du ikke hadde noe imot det. Men, jeg kan virkelig ta feil! Siter
Shilamon Skrevet 11. November 2012 Rapporter Skrevet 11. November 2012 Synes man skal forby all oppdrettspels på klær før man forbyr farmene. Vil heller ha norsk, kontrollert pels enn utenlandsk endaværre og ukontrollert pels. Stemmer for villpels! Eller så kan man jo bare droppe pels helt, kun hundekjørere og andre som er ute døgnet rundt i 20- 30 blå som trenger det. "vanlig dødelige" har jo ikke bruk for pels egentlig... Min mening, litt OT men passet meg så fint å si det her Siter
Nirm Skrevet 11. November 2012 Rapporter Skrevet 11. November 2012 Synes man skal forby all oppdrettspels på klær før man forbyr farmene. Vil heller ha norsk, kontrollert pels enn utenlandsk endaværre og ukontrollert pels. Stemmer for villpels! Ja, for all fangst av villpels er jo så humant og dyrevennlig.... Ikke påfører man dyr smerte eller redsler da... Siter
Recommended Posts