starlight Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Jeg er litt forvirret angående krav for championat. Jeg trodde det var gjort om til at det var krav om 2 very good på utstilling, for to forskjellige dommere. Men i dag snakket jeg med noen som sa at kravet var gjort om til good. I tillegg fant jeg en artikkel som sa at dette kravet var gjort om til good i stad, men denne var ikke datert. Hva er gjeldende nå? Siter
Stine Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Minimum 2 X good, ene oppnåd etter 2 års alder Siter
starlight Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2012 Hurra!! Med en hund som går supre spor, men med overbitt, så hadde det blitt vanskelig for oss. Men i dag, på første forsøk på utstilling fikk vi good. Super kritikk, men trekk for overbitt så klart. Men hvis kravet er good, så er det jo håp likevel :D You made my day! 2 Siter
Recommended Posts