Jeenie Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Funker fortsatt ikke for meg via tapatalk, har ikke sjekket på macen enda Siter
Anette Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Funker fortsatt ikke for meg via tapatalk, har ikke sjekket på macen enda Sjekk på macen du og dobbeltsjekk innstillingen jeg sa over her. Siter
Ganzie Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Har det blitt bedre nå? Vi har funnet grunnen: sonenfeiltest.jpg Så kan alle som vi ikke rettet opp i sjekke selv? Takk for "bruksanvisning" Var bittelitt krise her et øyeblikk, men fikk rettet det opp Siter
tulip Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 Jeg sitter fast, og får ikke fravalgt *emner jeg følger* uansett hva jeg trykker og taster på. Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp Siter
Anette Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 Jeg sitter fast, og får ikke fravalgt *emner jeg følger* uansett hva jeg trykker og taster på. Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp eh jah, jeg så over innstillingene dine og fant ingenting galt per se. Men hva er nøyaktig feil? får du notifications fra emner du følger? Siter
tulip Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 eh jah, jeg så over innstillingene dine og fant ingenting galt per se. Men hva er nøyaktig feil? får du notifications fra emner du følger? Jeg har ikke notifications jeg... Jeg trykka på feil fane, skulle ha tråder jeg deltar i og vips så var det låst, jeg får ikke byttet fane og dermed får jeg ikke opp noe nytt innhold sånn ser det ut http://hundesonen.no/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums denne får jeg om jeg prøver å bytte fane http://hundesonen.no/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&sid=e09545aa2b14001d5fb18a4959c9d8c1&search_app_filters[forums][searchInKey]=&change=1&period=lastvisit&followedItemsOnly=1&userMode=all Siter
Anette Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 hmm,jeg får trykket påd en og av igjen.. snodig.. skal tenke litt Siter
tulip Skrevet 7. April 2013 Rapporter Skrevet 7. April 2013 Kvissleis gjeng det, kjem du på noko smart? Siter
Anette Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Jeg har ikke notifications jeg.... Jeg trykka på feil fane, skulle ha tråder jeg deltar i og vips så var det låst, jeg får ikke byttet fane og dermed får jeg ikke opp noe nytt innhold sånn ser det ut http://hundesonen.no/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums denne får jeg om jeg prøver å bytte fane http://hundesonen.no/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&sid=e09545aa2b14001d5fb18a4959c9d8c1&search_app_filters[forums][searchInKey]=&change=1&period=lastvisit&followedItemsOnly=1&userMode=all Kan du gi meg et skjermbilde av hvordan det ser ut? Jeg antar at du ikke får fjernet emner jeg følger knappen? ref: http://hundesonen.no/forum/topic/65966-beklager-nytt-innhold-ble-ikke-funnet/?p=1396179 har du prøvd i en annen browser? Siter
Caroline Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Nå sliter jeg med det samme... Siter
tulip Skrevet 20. April 2013 Rapporter Skrevet 20. April 2013 Kan du gi meg et skjermbilde av hvordan det ser ut? Jeg antar at du ikke får fjernet emner jeg følger knappen? ref: http://hundesonen.no/forum/topic/65966-beklager-nytt-innhold-ble-ikke-funnet/?p=1396179 har du prøvd i en annen browser? nix, får ikke til skjermdump, derav linkene. Og ja, jeg har prøvd i IE og firefox, bruker chrome til vanlig. Og det er den ***** knappen jeg ikke får fjerna ja... Siter
Anette Skrevet 20. April 2013 Rapporter Skrevet 20. April 2013 Nå sliter jeg med det samme... Har du et skjermbilde? Lettere å vise leverandør. Siter
Anette Skrevet 22. April 2013 Rapporter Skrevet 22. April 2013 Æ fiksja sjøl så det fungerte for deg å fjerne det..hmm... få få fikset hos tulip da Siter
tm100011 Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 (endret) Og nå har også jeg det samme problemet. Det er da merkelig at det har fungert normalt helt til for noen få dager siden. Innstillingene endrer ikke seg selv og når det dukker opp hos flere brukere så kan det umulig ligge hos den enkelte bruker med i oppsettet på forumet? Edit: I fixed it! Endret 2. Mai 2013 av Hammergårdens Emira Siter
tulip Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 så det fungerte for deg å fjerne det..hmm... få få fikset hos tulip da Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, er lite her inne nå pga dette, jeg gidder bare ikke leite meg fram til alt nytt flere ganger dagen... Siter
lucy Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Nå har jeg ikke noe nytt innhold, men jeg har ikke haket av på "emner jeg følger". Har ikke vært her på en stund, så forventet jo masse nytt innhold Siter
Anette Skrevet 11. Mai 2013 Rapporter Skrevet 11. Mai 2013 Må se på det når jeg kommer ut fra sykehuset. Beklager! Siter
lucy Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Skrevet 16. Mai 2013 Jeg har fremdeles ikke noe nytt innhold Siter
Anette Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Skrevet 16. Mai 2013 Kan du gi meg et skjermbilde av hvordan det ser ut? Siter
Stine Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 (endret) Red: Nevermind, klarte å lese tråden og fikse det selv Endret 4. Juni 2013 av Stineogstaffene Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.