Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Oi! Er det greie hjort eller? :P Hjort kan jo være kjent for å være "hundeaggressive". Kjenner flere som har fått sinte bukker og koller(ute kalv, ikke i kalvetid) etter hunden og seg selv og løpt for livet.

Ellers så så det jo ganske kult ut, og for noen kjekke foto motiv :D

Jeg er redd for hjort når jeg går med hund jeg :P

Guest Kåre Lise
Skrevet

Oi! Er det greie hjort eller? :P Hjort kan jo være kjent for å være "hundeaggressive". Kjenner flere som har fått sinte bukker og koller(ute kalv, ikke i kalvetid) etter hunden og seg selv og løpt for livet.

Ellers så så det jo ganske kult ut, og for noen kjekke foto motiv :D

Jeg er redd for hjort når jeg går med hund jeg :P

Tror de er ganske "sosialiserte", det er tross alt Richmond Park i London :) Hadde aldri hund der selv men er godt kjent, bodde i Rayns Park, Wimbledon, ikke så langt unna. Syklet der masse og kjørt en del bil også faktisk det går bilvei gjennom deler av den. Wimbledon Common er også å anbefale, de grenser vel nesten og går over i hverandre. Og selvfølgelig masse puber og liv "@ the common". :)
Skrevet

Oi! Er det greie hjort eller? :P Hjort kan jo være kjent for å være "hundeaggressive". Kjenner flere som har fått sinte bukker og koller(ute kalv, ikke i kalvetid) etter hunden og seg selv og løpt for livet.

Ellers så så det jo ganske kult ut, og for noen kjekke foto motiv :D

Jeg er redd for hjort når jeg går med hund jeg :P

De er vel relativt vant til hund, men de fraråder folk med hund å gå der i sept/okt (parringstid), og ihvertfall bruke bånd da. Var ikke så lenge siden en mann ble jaget opp i et tre der :P Hehe.

Tror de er ganske "sosialiserte", det er tross alt Richmond Park i London :) Hadde aldri hund der selv men er godt kjent, bodde i Rayns Park, Wimbledon, ikke så langt unna. Syklet der masse og kjørt en del bil også faktisk det går bilvei gjennom deler av den. Wimbledon Common er også å anbefale, de grenser vel nesten og går over i hverandre. Og selvfølgelig masse puber og liv "@ the common". :)

Kanskje prøve ut en gang. Men jeg bor langt unna da, tar meg 30-60 min å kjøre dit, avhengig av trafikken :P

  • Like 1
Guest Kåre Lise
Skrevet

De er vel relativt vant til hund, men de fraråder folk med hund å gå der i sept/okt (parringstid), og ihvertfall bruke bånd da. Var ikke så lenge siden en mann ble jaget opp i et tre der :P Hehe.

:o

Kanskje prøve ut en gang. Men jeg bor langt unna da, tar meg 30-60 min å kjøre dit, avhengig av trafikken :P

Det er da ikke langt i London vel? "just down the road".. :D
Skrevet

:o

Det er da ikke langt i London vel? "just down the road".. :D

Hmmm, det er egentlig ikke så langt... men når du sitter 60 min i bil, og 40 av dem er kø... Kje.de.lig. :P Jo forresten, når du tenker deg at det er inni en by så er det langt !

Guest Kåre Lise
Skrevet

Hmmm, det er egentlig ikke så langt... men når du sitter 60 min i bil, og 40 av dem er kø... Kje.de.lig. :P Jo forresten, når du tenker deg at det er inni en by så er det langt !

Kjeeedelig kanskje ja men jeg lærte meg nå fort til at ting tok tid og det meste var minst 60 minutter unna okke som med mindre en bare skulle på puben, pendlet også en del mellom nord og sør, det var to timer hver vei, samme om det var tog eller bil. :)
Skrevet

Kjeeedelig kanskje ja men jeg lærte meg nå fort til at ting tok tid og det meste var minst 60 minutter unna okke som med mindre en bare skulle på puben, pendlet også en del mellom nord og sør, det var to timer hver vei, samme om det var tog eller bil. :)

Yndlingspuben er (foreløpig) i gangavstand! Studentpuben med studentpriser :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...