Zitka Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Jeg har mac og java, men nettbankene påstår at jeg ikke har java.. Jeg har prøvd å installert java på nytt, uten at nettbankene ombestemte seg.. Så hvordan kan jeg overbevise nettbankene at jeg har java? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Jeg har mac og java, men nettbankene påstår at jeg ikke har java.. Jeg har prøvd å installert java på nytt, uten at nettbankene ombestemte seg.. Så hvordan kan jeg overbevise nettbankene at jeg har java? Hvilken nettleser? Samme problem i alle nettlesere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Hvilken nettleser? Samme problem i alle nettlesere? Safari har jeg problemet.. Har ikke prøvd, da jeg hovedsaklig bruker Safari.. Men kan prøve en annen en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Safari har jeg problemet.. Har ikke prøvd, da jeg hovedsaklig bruker Safari.. Men kan prøve en annen en.. Her må i alle fall jeg huke av for å aktivere java. Safari -- > Valg -- > Sikkerhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Aner ikke jeg altså.. Men plutselig funka det i går, så snålt er det.. Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts