MonicaT Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Hei Jeg lurer på om det finnes noen bra og fine galleri løsninger for Wordpress Om man eks vil lage fotosiden via wp. Bruker noe annet nå, men liker wp veldig godt. Er ikke så kjent med de ulike mulighetene og siden det er så mye flinke folk her spør jeg likesågodt her Gjerne galleri ala dette http://www.mtallhaug.com/p841803966#h1381d36e Hvor man også kan trykke og få bilde opp i stort og bla videre. Hater det når man må lukke et stort bilde og bla til neste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Her er en liste og litt informasjon om ulike galleri plugins. Har ikke prøvd noen av de selv enda, så har ikke spesielle anbefalinger. Jeg funderer på å teste ut NextGEN. Jeg hater også å måtte lukke store bilder for å kunne klikke meg videre, da skal det være himla bra bilder for at jeg orker å bla meg igjennom dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts