Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Selger mitt Back on Track-dekken i 55 cm. Brukt til aussie/labrador. 300,- Selger også Hurtta-dekkenet til Ikke som er for stort for henne. Det er i størrelse 50 cm. 300,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Jeg må Måle Doffen, men 50 cm blir vel kanskje for knapt da Issi har 45 elns i dekkenet. Mener hurtta dekkenet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Jeg tar BOT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Jeg må Måle Doffen, men 50 cm blir vel kanskje for knapt da Issi har 45 elns i dekkenet. Mener hurtta dekkenet. Tia bruker str 55 cm, så tror det blir litt lite til Doffen, ja! Janka: sender deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Tia bruker str 55 cm, så tror det blir litt lite til Doffen, ja! Janka: sender deg PM tenkte meg det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Selger mitt Back on Track-dekken i 55 cm. Brukt til aussie/labrador. 300,- Selger også Hurtta-dekkenet til Ikke som er for stort for henne. Det er i størrelse 50 cm. 300,- Tia bruker str 55 cm, så tror det blir litt lite til Doffen, ja! Janka: sender deg PM Janka, det blir DIGERT til Malle altså. Det var stort til Aisha liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Hvis ikke janka skal ha, så ønsker jeg meg (bot). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Prøver meg jeg så hvis ikke Kangerlussaq skal ha det vil jeg ha det :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Janka, det blir DIGERT til Malle altså. Det var stort til Aisha liksom. I 55 cm? 55 cm er perfekt til Cita, og hun er vel kortere i ryggen enn Aisha? Men om ikke Janka vil ha det så får Kanger det, og om ikke Kanger vil ha det får Monica det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 I 55 cm? 55 cm er perfekt til Cita, og hun er vel kortere i ryggen enn Aisha? Men om ikke Janka vil ha det så får Kanger det, og om ikke Kanger vil ha det får Monica det Hm, godt mulig Cita er lenger! Det var jo ditt dekken Aisha lånte i ett par uker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Er Hurtta-dekkenet veldig mye for stort til Ikke? Og for langt eller i bredden eller begge deler? Jeg lurer litt på om ikke Geo har lyst på et ordentlig vinterdekken, kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Er Hurtta-dekkenet veldig mye for stort til Ikke? Og for langt eller i bredden eller begge deler? Jeg lurer litt på om ikke Geo har lyst på et ordentlig vinterdekken, kanskje... Fant ikke noe bilde, men det er kanskje 5-10 cm for langt for Ikke og ganske for bredt. Kan ta bilde og sende deg om du vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Får ikke sett bildet av hurrta dekkenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Ane: http://www.mypets.dk/shop/hurtta-pro-vinterfrakke-881p.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Hvis ikke BOT passer til noen andre vil jeg gjerne ha det haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 BOT-dekkenet er solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Fikk endelig summet meg til å måle Geo. Han er sånn akkurat på grensa, tror jeg. Og siden jeg heller vil ha et vinterdekken hakket for langt enn hakket for kort, står jeg over. Særlig siden han tross alt ikke er helt utvokst heller. Så da er det fritt fram på Hurtta-dekkenet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maretard Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Har du hurrtadekkenet enda? Isåfall er jeg veldig interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Åh glemte dette helt jeg Doffen passer jo i Hurtta dekkenet men nå er jeg for sent ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts