SuperMarvin Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Har et BoT dekken jeg skal selge fordi jeg har et for mye. Det er str. 55cm, og brukt på bc. Dekkenet er helt og pent uten skader. Rød skrift på det. Tykke typen. Selges til H.B. de ligger på 590 - 660kr i butikk nye, så tenkte rundt 400 for det. Frakt kommer evt i tillegg, men kan leveres i trondheimsområdet vet ønske om det.
SuperMarvin Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2012 Vurderer også å selge et Nettdekken str 59cm fra BoT. Det har en liten skade på glidelåsen til halen (kun delen man drar i selv, ikke selve mekanismen) kan evt fikses før salg. Bud. Solgt
SuperMarvin Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2012 selges nå for 350kr /bud da kjøper trakk seg.
Malamuten Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Skulle hatt et til Varga etterhvert, men dette blir litt for lite dessverre
SuperMarvin Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2012 det var dumt. om du skal ha nytt, så selger jo jaros hund på melhus, der får du også prøve for å finne rett str =)
Guest janson Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Veldig fristende, men jeg er litt usikker på str. Målte nå eldstemann til ganske nøyaktig 55 cm. Den passer fint til din bc? Hvor lang i ryggen er han?
SuperMarvin Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2012 passer fint til han ja. Han er målt til 55cm han også, å kjøpte først 59, men det ble for stort, 55 er perfekt og enda muligheter for å justere i fronten (har det justert på minste på snøringen)
edlitam Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Jeg troor det vil passe til en labradorhannhund, og da vil jeg gjerne ha det om ikke Janson vil ha det
SuperMarvin Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2012 De som vil ha det, kan gjerne sende meg en Pm, så jeg vet om det blir eller om det bare er spekulasjoner =) selger gjerne så jeg får sendt før helga.
Guest janson Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Jeg troor det vil passe til en labradorhannhund, og da vil jeg gjerne ha det om ikke Janson vil ha det Oi, de siste meldingene hadde jeg ikke sett. Om det faktisk stemmer så sier jeg ja takk om det fortsatt er ledig. Mikke er en ganske stor og kraftig kelpie.
Recommended Posts